استانداری ایلام

مدیرکل بازرسی،

تقدیر مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری از مدیران بانکهای ملی و صادرات ایلام  به دلیل اهتمام در پرداخت وامهای سفر رئیس جمهوری به استان

تقدیر مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری از مدیران بانکهای ملی و صادرات ایلام  به دلیل اهتمام در پرداخت وامهای سفر رئیس جمهوری به استان

⭕️ تقدیر مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری از مدیران بانکهای ملی و صادرات ایلام  به دلیل اهتمام در پرداخت وامهای سفر رئیس جمهوری به استان 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام و المسلمین مجید رضا فولادی روز شنبه ۷ خرداد  در نشست هم اندیشی با مدیران بانک های استان با حضور  مدیرکل دفتر بازرسی استانداری ایلام، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهوری تمامی بانک های کشور، زیر ۸۹ درصد است اما بانک ملی استان ایلام حدود ۹۲ درصد وام سفر رئیس جمهور به استان را به متقاضیان پرداخت کرده است که این درصد از  پرداخت، قابل تحسین و شایسته قدردانی است.

وی افزود: بانک صادرات بانک دیگر استان است که از نظر پرداخت وام سفر های رئیس جمهوری عملکرد قابل ملاحظه ای داشته است و این بانک تاکنون توانسته  حدود ۸۹ درصد وام ها سفر رئیس جمهور  را به متقاضیان پرداخت کند.

حجت الاسلام و المسلمین فولادی ادامه داد: روند پرداخت وام های سفر رئیس جمهوری به متقاضیان باید تسریع شود چراکه بلافاصله منابع لازم اختصاص یافته است.

مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری خطاب به مدیران بانکهای ملی، ملت، صادرات، تجارت و رفاه گفت: کل وام های سفر رئیس جمهوری به استان ایلام باید تا ۲۰ خرداد ماه به متقاضیان پرداخت شود.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری ایلام نیز در این نشست افزود: ۵ بانک ملی، ملت، صادرات، تجارت و رفاه مسئولیت پرداخت وام  سفر رئیس جمهور به استان را عهده دار هستند که از بین، بانک ملی با ۹۲ درصد، بیشترین عدد پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهور به استان را به خود اختصاص داده است.

علی اکبر خدیو افزود: بانک های عامل برای افرادی که در صف دریافت وام سفر رئیس جمهوری هستند باید در اسرع وقت پرونده سازی کنند  که این افراد بتواند در اسرع وقت وام خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: مقرر شده تا ۲۰ خرداد ماه تمامی وام سفر رئیس جمهوری به متقاضیان استان بطور کامل پرداخت شود.

خدیو اضافه کرد: برای وام قرض الحسنه سفر رئیس جمهوری پروانه کسب و با سفته مورد پذیرش قرار گیرد تا بتوانیم شاهد تسریع در پرداخت وامها باشیم.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری ایلام با قدردانی از  بانک های استان گفت: علاوه بر پرداخت وام های سفر رئیس جمهوری به استان که باید با جدیت تمام در دستور کار  قرار گیرد، بانک در این مقطع وام های تبصره ۱۸، ازدواج و....را پرداخت می کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است