استانداری ایلام

مدیر کل امور شهری استانداری ایلام

آموزش و ارتقاء دانش حقوقی و آشنایی با ضوابط اداری لازمه کاهش تخلفات اداری است .

آموزش و ارتقاء دانش حقوقی و آشنایی با ضوابط اداری لازمه کاهش تخلفات اداری است .

آموزش و ارتقاء دانش حقوقی و آشنایی با ضوابط اداری لازمه کاهش تخلفات اداری است .
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت : آموزش یک روزه ای در راستای عناوین تخلفات مندرج در ماده ( 8 ) قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان روز چهارشنبه مورخ 2/9/1401 توسط دکتر شیرزادی از اساتید مجرب شاغل در سازمان بازرسی استان در مرکز واحد جهاد دانشگاهی ایلام بصورت حضوری برای کلیه کارکنان حوزه اداری و کارگزینی شهرداریهای تابعه استان برگزار گردید .
مهندس منصوری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری بیان داشت : برگزاری کلاسهای آموزشی به طور قطع در جهت ارتقاء مدیران و کارکنان از لحاظ آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات اداری و در کاهش تخلفات و فسادپذیری در حوزه شهرداری ها بسیار تاثیر پذیر خواهد بود .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : آموزش کارکنان شهرداری در راستای سلامت اداری و رعایت قوانین و مقررات در کاهش تخلفات اداری بسیار مهم است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در پایان اظهار داشت : به منظور ارتقاء سطح علمی و آموزش کارکنان در سال 1401 مجوز برگزاری 50 دوره آموزش برای کارکنان شهرداری های استان از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اخذ شده است. مهندس منصوری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در ادامه خاطر نشان کرد : در طول یکماه گذشته تاکنون آموزش دوره سیستم خزانه داری شهرداریها ، نگارش و تهیه تعرفه عوارض محلی برای سال 1402 و آموزش عناوین کمیسیون های شهرداری از جمله ماده 100 -77 و 101 و 55 برای کارکنان شهرداری تابعه استان ایلام برگزار گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است