استانداری ایلام

جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استانداری ایلام برگزار شد

جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استانداری ایلام برگزار شد

جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استانداری ایلام برگزار شد

❑‌جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استانداری ایلام برگزار شد  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست هماهنگی تشییع پیکر مطهرشهدای گمنام روز یکشنبه به ریاست مهندس ناصر نجفی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام در محل سالن جلسات معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام برگزار گردید.

در این نشست معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام ضمن تسلیت و سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهدای گمنام یک بار دیگر تجدید میثاق با شهدا  و رهرو راه امام(ره) و شهیدان باشیم.

وی در ادامه افزود: پیکر مطهر ۵ شهید گمنام از تهران به استان انتقال یافت و در فرودگاه ایلام مورد استقبال بی نظیر مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت و پیکر مطهر این ۵ شهید در استانداری، شرکت پتروشیمی، دانشگاه فرهنگیان و روستای زنجیره تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

نجفی بیان داشت:  همه ما می دانیم شهدا رفتند تا دین اسلام پایدار بماند و  وظیفه ما امروز تبلیغ دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است  تا بتوایم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

نجفی گفت:  روز شنبه هفته آینده پیکر مطهر یکی از شهدای عزيزمان در محوطه استانداری تشییع خواهد شد و از همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی دعوت بعمل می آید در این مراسم حضور فعال و پر شوری داشته باشند.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: با توجه به جریانات اخیر و نا آرامی هایی که در جامعه وجود داشت با عنایت امام زمان(عج) و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جهت نشان دادن شان و اقتدار نظام همانند گذشته نقشه دشمنان خنثی شد.

گفتنی است در پایان این نشست  کلیه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص هرچه باشکوه تر نمودن مراسم تشییع شهدا بیان نمودند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است