استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش استان:

تهاجم فرهنگی هیچگاه از دستور کار جبهه استکبار خارج نخواهد شد/ شاخص بارز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل جنبه فرهنگی است / دولت سیزدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه دارد

تهاجم فرهنگی هیچگاه از دستور کار جبهه استکبار خارج نخواهد شد/ شاخص بارز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل جنبه فرهنگی است / دولت سیزدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش استان:
‌❑‌ تهاجم فرهنگی هیچگاه از دستور کار جبهه استکبار خارج نخواهد شد/ شاخص بارز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل جنبه فرهنگی است / دولت سیزدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه دارد/ مهم ترین پیوست تهاجمات دشمن، تهاجم فرهنگی است 

📲|  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز شنبه ۲۴ دی ماه در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش استان، جایگاه آموزش و پرورش و معلمان را در تعلیم و تربیت نسل آینده کشور بسیار اثر گذار عنوان کرد و گفت: معلمان بیشترین نقش را مدیریت و مقابله با مهندسی افکار عمومی جبهه استکبار و غرب دارند.

وی با قدردانی از  روسای آموزش و پرورش و معلمان سطح استان به جهت تلاش هم جانبه  در راستای بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان استان، افزود: باید به معیشت معلمان توجه کنیم و جایگاه و منزلت این قشر فرهنگی و فرهیخته را ارج نهیم.

معاون استاندار ایلام در ادامه به نقش و جایگاه معلمان اشاره و رسالت و تکلیف معلمان را بسیار خطیر و ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر کس به اندازه داشته های خود می تواند در روشنگری افکار عمومی و جهاد تبیین تاثیر گذار باشد و نقش خود را در این راستا بخوبی ایفا کند. 

حسنی در ادامه با تاکید بر توجه به تقویت امور فرهنگی به ویژه حوزه تعلیم و تربیت، یکی از شاخص های بارز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را جنبه فرهنگی ذکر کرد و بیان داشت:  در وصیت نامه ایشان امور فرهنگی بارها مورد تاکید قرار گرفته است ‌که باید این فرمایشات سرمشق همه ما باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: همه ما باید در راستای پیاده سازی فرمایشات امام راحل گام برداریم و در ادامه این مسیر همواره به مسأله فرهنگ و آموزش و پرورش توجه کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانه گام دوم انقلاب نیز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطالب بسیار ارزشمند ، کاربردی و راهگشایی را بیان داشته اند و در اختیار مدیران نظام و جامعه قرار داده که باید مورد توجه قرار گیرد و در این مسیر با الگوی گیری از این فرمایشات حرکت کنیم.

حسنی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دغدغه همه مسئولان توجه به توسعه و پیشرفت جامعه و در راس آن در حوزه تعلیم و تربیت بوده است، اما این توجهات باید بیش از گذشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب در کنار هر تهاجمی از پیوست فرهنگی بهره برده اند، چرا که عمق و اثر گذاری و ماندگاری پیوست های فرهنگی بیشتر است و بر این اساس تهاجم فرهنگی را در راس کار قرار داده اند.

وی با تاکید بر حضور مسئولان در فضای مدارس و در بین دانش آموزان، افزود: اگر ارتباط مسئولان با نسل جوان و دانش آموزان تقویت شود، بسیاری از مشکلات و چالش های ما در حوزه مدارس و دانش آموزان حل می شود.

حسنی بیان کرد: این خلا شناختی که نسل امروز ما دارد ناشی از کوتاهی ما از شناساندن مکتب غنی اسلام به نسل جوان است و همه ما مسئول هستیم و هر کسی در جایگاه خود باید در این حوزه به وظیفه خود عمل کند.

وی گفت: ما از پشتوانه غنی فرهنگی ایرانی و اسلامی بهره می بریم و خیلی از علوم روز دنیا از کشورهای اسلامی به دنیای غرب راه یافته است که ضرورت دارد این داشته ها را برای نسل جوان تبیین کنیم.

حسنی بیان کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شده است حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان شخصیتی آگاه، هوشیار، مدیر، مدبر و بصیر در طول تاریخ انقلاب اسلامی بسیار راهگشا بوده است و همواره نگاه ایشان نگاه امیدآفرینی و حرکت رو به جلو بوده است.

🗓️| شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است