استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های استان است/ گردشگری را می توان پیشران اقتصادی ایلام معرفی کرد

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های استان است/ گردشگری را می توان پیشران اقتصادی ایلام معرفی کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام: 
❑‌ نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های استان است/ گردشگری را می توان پیشران اقتصادی ایلام معرفی کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز شنبه ۲۴ دی ماه در نشست بررسی نحوه مشارکت دستگاه های اجرایی استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که در تهران برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری و صنایع استان در بخش های مختلف است که باید از فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم. 
‍ 
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در ادامه این نشست از حضور دستگاه های اجرایی ایلام در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان ابراز خرسندی کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند توانمندی ها و ظرفیت های خود از قبیل ظرفیت های روستایی، عشایری، کشاورزی، محیط زیست و ... را در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذارند که این نمایشگاه می تواند فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های استان در بخش های مختلف باشد.

هژبری با تاکید بر اینکه گردشگری را بعنوان پیشران اقتصادی استان ایلام می توان معرفی کرد، گفت: برای توسعه و رونق گردشگری از ظرفیت های کنگره اربعین، محصولات تولیدی عشایر، فرصت مرز و ایجاد بستر برای گردشگران کشور همسایه نیز باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، تولید محتوا، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان ایلام بسیار حائز اهمیت است.

🔹شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

🔹گفتنی است نشست امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد‌.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است