استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید سرزده  از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

الزامات قانونی، مهم ترین فاکتور در تدوین طرح توسعه شهرها و روستاها است/  تلاش دولت سیزدهم برای تقویت ها روستاها، تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس است

الزامات قانونی، مهم ترین فاکتور در تدوین طرح توسعه شهرها و روستاها است/  تلاش دولت سیزدهم برای تقویت ها روستاها، تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید سرزده  از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان: 
❑‌ الزامات قانونی، مهم ترین فاکتور در تدوین طرح توسعه شهرها و روستاها است/  تلاش دولت سیزدهم برای تقویت ها روستاها، تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز دوشنبه ۲۶ دی ماه به اتفاق مدیرکل فنی و  مدیر کل امور روستایی استانداری ایلام به منظور بررسی وضعیت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مراجعات مردمی بصورت سرزده از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بازدید کرد و در جریان خدمات به دهی به مردم قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجموعه معاونین و پرسنل این بنیاد در خدمات به رسانی به جامعه هدف، گفت: مدیر و مجموعه این بنیاد خالصانه به مردم به ویژه روستاییان خدمات بسیار ارزشمندی ارائه می دهند که شایسته قدردانی کرد.

هژبری با بیان اینکه نظم و ترتیب فضاهای اداری در دستگاه های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: در کنار نظم دهی و ساماندهی امور اداری، باید تسریع در رسیدگی به امورات مراجعه کنندگان نیز مدنظر تمامی پرسنل مجموعه باشد.

وی ادامه داد: تقویت بعد نظارتی در راستای رفع مشکلات مردم، مهم ترین هدف بازدید از سطح ادارات شهرستان ها است و این بازدید ها استمرار خواهد داشت.

مهندس هژبری در ادامه با تاکید بر  تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه های اجرایی استان، افزود: منشور دولت سیزدهم مردمداری و توجه به خواسته های مردمی است که در این راستا باید همه مدیران به این منشور عمل کنند.

وی با تاکید بر توسعه روستاها برای مهیا شدن  شرایط مهاجرت معکوس ، گفت: تکمیل زیرساخت های روستایی، تقویت این زیرساخت ها و طرح ها می تواند علاوه بر تثبیت جمعیت روستایی، مهاجرت معکوس را نیز  به به دنبال داشته باشد که یکی از دستگاه هایی که نقش مهمی در این راستا دارد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که بسیار خوب عمل کرده است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: الزامات قانونی، فاکتور نخست در تدوین طرح  توسعه شهرها و روستاها است که باید مد نظر قرار گیرد و در کنار الزامات قانونی و  ملاحضات فنی و مهندسی که بسیار مهم است باید به جنبه های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه شود.

گفتنی است امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از واحد‌های مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز بازدید کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است