استانداری ایلام

نشست بررسی مشکلات تجار فعال در مرز مهران برگزار شد

نشست بررسی مشکلات تجار فعال در مرز مهران برگزار شد

نشست بررسی مشکلات تجار فعال در مرز مهران برگزار شد

⭕️ نشست بررسی مشکلات تجار فعال در مرز مهران برگزار شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست بررسی تعیین تکلیف غرفه‌های تجاری مرز مهران  روز شنبه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام، فرماندار مهران، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام، مدیرکل امور اقتصادی استانداری ایلام، مدیرکل امور اداری استانداری ایلام، مدیرکل صمت استان، مدیر کل گمرکات استان و جمعی از تجار در سالن شهید حیدری استانداری ایلام برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه و حمایت از بخش خصوصی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و در طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان صادرات از مرز مهران از کل ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ عبور کرده و با رشد ۸۴ درصدی همراه شده است‌.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت های مرتبط با صادرات در مرز مهران باید ساماندهی و قانونمند شود، اظهار کرد: ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت تجار و ایجاد ساز و کار لازم و منطقی این شرایط فراهم شود؛ علاوه بر این تمهیداتی اندیشیده شده تا تجار بومی از یکسری مزیت ها برخوردار شوند.

براساس این گزارش، تجار جلسه نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات خود، پیشنهادات خود را در خصوص ساماندهی فعالیت های تجاری در مرز مهران مطرح کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است