استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست با فرزندان نخبه شاهد استان:

شهدا، جهان اسلام را سربلند کرد/ تولید آثار فاخر برای به تصویر کشیدن جانفشانی شهدا ضروری است/ به برکت خون پاک شهدا، ایلام اکنون گرانیگاه اربعین است

شهدا، جهان اسلام را سربلند کرد/ تولید آثار فاخر برای به تصویر کشیدن جانفشانی شهدا ضروری است/ به برکت خون پاک شهدا، ایلام اکنون گرانیگاه اربعین است

استاندار ایلام در نشست با فرزندان نخبه شاهد استان:
❑‌ شهدا، جهان اسلام را سربلند کرد/ تولید آثار فاخر برای به تصویر کشیدن جانفشانی شهدا ضروری است/ به برکت خون پاک شهدا، ایلام اکنون گرانیگاه اربعین است 

📲|  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه یکم بهمن ماه در نشست ادواری با فرزندان نخبه شاهد استان افزود: شهدای عزیز برای ما و جهان اسلام افتخار، عزت و سربلندی ایجاد کردند.

 وی افزود: به واسطه جانفشانی شهدا و اقتدار سپاه، امروز پارلمان اروپا پیشنهاد کرده پاره تن ملت یعنی سپاه پاسداران در لیست گروهک های تروریستی قرار گیرد، چراکه سپاه مقتدر نقشه های شوم و شیطانی جبهه استکبار را نقش برآب کرده است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران است، یادآورشد: به برکت خون شهدا و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه مقتدر مقاومت ایجاد و روز به روز اقتدار آن  برای دفاع از مظلومان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت برخواسته از فرهنگ انقلابی و جهادی است، گفت: حتی الامکان تلاش داشتیم که از نیروی انقلابی، جهادی و از نیروهای خانواده معظم شهدا استفاده کنیم‌‌.

استاندار ایلام به ضرورت تولید آثار فرهنگی در خصوص جانفشانی شهدا در جنگ تحمیلی  تاکید کرد و گفت: ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک بین ایران و عراق ، نوار مرزی مقاومت است که برای هر بخش آن می توان سوژه فرهنگی تولید کرد.

استاندار ایلام در خصوص ارتقا یک درجه خانواده شهدا در ادارات استان ضمن تاکید بر اجرای آن در تمامی دستگاه ها اجرایی استان، گفت: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران استانداری این موضوع را پیگیری کنند.

  استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم ها اقتصادی و فتنه های دشمن اشاره کرد و گفت: به برکت خون پاک شهدا کشور از شرایط سخت عبور کرده است  و روز به روز در حال پیشرفت است.

وی گفت: بیانه گام دوم انقلاب چراغ راه برای آینده کشور است که در این راستا باید از ظرفیت جوانان استفاده و کادر سازی کنیم که بخشی از این نیروها باید از فرزندان شهدا باشند.

گفتنی است در این نشست هر یک از فرزندان نخبه شاهد پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

🗓️ | شنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است