استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

«امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» محور برنامه های دهه فجر ایلام قرار گیرد

«امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» محور برنامه های دهه فجر ایلام قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: 
❑‌ «امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» محور برنامه های دهه فجر ایلام قرار گیرد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز سه شنبه ۴ بهمن ماه در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور اعضا و بصورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است.
 
وی با تأکید بر برنامه ریزی منسجم برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: با توجه به هجمه های سنگین دشمنان در کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام ضروری است از همه ظرفیت ها برای تشریح خدمات نظام بهره گرفت.

حسنی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر امسال پربارتر از سالهای گذشته باید اجرا شود،افزود: فرمانداران شهرستان‌ها ضمن برگزاری جلسات مرتبط، باید نتیجه اقدامات خود را ارسال و گزارش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بر ضرورت «جهاد تبیین» در همه ابعاد تأکید کرد گفت: امیدآفرینی در خصوص خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی باید مهمترین محور برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم صداوسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی در بیان دستاوردهای نظام و دولت، از روابط عمومی ها خواست در جهت پرشورتر كردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بردارند.

حجت‌الاسلام چراغی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به شعار دهه فجر امسال با عنوان «ایران استوار ۴۴ سال افتخار»، اظهار کرد: ۲۵ کمیته تخصصی ستاد ایام‌الله دهه فجر در استان تشکیل‌ شده است.

محمد صحرایی، مدیر روابط عمومی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: برابر با نامه شورای اطلاع رسانی وزارت کشور و در راستای گرامیداشت دهه فجر، برنامه های این دهه در همه سطوح احصا شده و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی لازم این طرح‌ها افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل دو سویه و تنگاتنگ با رسانه‌ها ضمن آگاهی بخشی به مردم، تلاش کنند تا برنامه های دهه فجر به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای جلسه و فرمانداران شهرستان‌ها، برنامه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها بیان کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است