استانداری ایلام

قدردانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از حضور مجموعه شرکت گاز ایلام در همراهی با مدیریت بحران استان در زمینه‌های مختلف

قدردانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از حضور مجموعه شرکت گاز ایلام در همراهی با مدیریت بحران استان در زمینه‌های مختلف

قدردانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از حضور مجموعه شرکت گاز ایلام در همراهی با مدیریت بحران استان در زمینه‌های مختلف


🔴 قدردانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از حضور مجموعه شرکت گاز ایلام در همراهی با مدیریت بحران استان در زمینه‌های مختلف 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از حضور مجموعه شرکت گاز ایلام در همراهی با مدیریت بحران استان در زمینه‌های مختلف تقدیر کرد و گفت: همکاری و کمک‌های این مجموعه در شرایط خاص، رضایت مجموعه استان را فراهم کرده است.

مجید بگلریان با بیان اینکه مدیریت بحران شامل چهار مرحله، پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی است، افزود: هر‌چه چالاک‌تر باشیم می‌توانیم در مقابله با حوادث بهتر اقدام کنیم و از تبدیل حادثه به بحران جلوگيری شود.

وی اظهار داشت: وضعیت آمادگی بالای کمیته شرایط اضطراری و تجهیزات HSE و زیر ساخت‌ها در شرکت گاز استان بسیار مناسب است و با توجه به سطح آمادگی پرسنل و تجهیزات در این واحد صنعتی، می‌تواند کمک شایانی در جلوگيری از تبدیل حادثه به بحران داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ مانور مختلف در سطح ادارات استان برگزار شده‌است، اظهار داشت: برگزاری این مانورها به منظور آمادگی کلیه دستگاهها برای مقابله با بحران و حوادث طبیعی است و انتظار می‌رود شرکت گاز همچون سال گذشته در شرایط بحرانی پای کار باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از عملکرد شرکت گاز استان به خاطر برگزاری مانورها برای آمادگی در شرایط بحران، پایش مصرف گاز ادارات و مدیریت توزیع و مصرف گاز استان در فصل سرد سال و اقدامات موثر در راستای مقابله با بحران قدردانی کرد.

در این نشست نیز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این شرکت برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آمادگی دارد، گفت: با توجه به پروژه‌های مقاوم‌سازی خطوط لوله و تاُسیسات گاز و وجود تجهیزات مناسب و تاب‌آوری ۹۹ درصدی شبکه گاز در اقصی نقاط استان، این شرکت برای مقابله با هر‌گونه حوادث طبیعی آمادگی کامل دارد.

 محمود کشاورز" بیان داشت  از ابتدای شروع فصل سرد سال به دلیل ناترازی گاز و کمبود سوخت در کشور، شرایط بحران اعلام شده و کلیه همکاران در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند، افزود: با‌توجه به پایداری شبکه توزیع گاز در سطح استان و اقدامات انجام شده، اتصال شبکه و ایستگاهها به یکدیگر، خوشبختانه در استان هیچگونه مشکلی در راستای کمبود یا افت فشار گاز وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه به منظور آمادگی پرسنل در شرایط بحران از ابتدای سال‌جاری، ۳۸ مانور مختلف در شهرستان‌ها برگزار شده است، اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای بکارگیری تجهیزات و استفاده از روش‌های مقاوم‌سازی و بازدارنده برای کاهش صدمات و خسارت‌های احتمالی حوادث طبیعی اندیشیده شده و این مجموعه برای کمک و امداد‌رسانی آمادگی کامل دارد.

کشاورز با اشاره به اینکه در حال‌حاضر امکاناتی همچون کانکس تجهیزات بحران، دیزل‌ژنراتور اضطراری و دیگر تجهیزات در شهرستان‌های استان برای شرایط بحرانی وجود دارد، تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام دارای تجهیزات و امکانات مناسبی است و در صورت اعلام نیاز مدیریت بحران استان، در کنار سایر دستگاههای خدمات‌رسان در مرتفع نمودن و کاهش آثار خسارات حوادث کمک خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در راستای تعامل سازنده شرکت گاز استان ایلام با مدیریت بحران استان با اهداء لوح از" محمود کشاورز" مدیرعامل این شرکت بعنوان یکی از دستگاه برتر تقدير کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است