استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

مدیران دستگاه های اجرایی شرایط عمومی پیمان و الزامات قانونی را با دقت رعایت کنند

مدیران دستگاه های اجرایی شرایط عمومی پیمان و الزامات قانونی را با دقت رعایت کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام: 
❑‌ مدیران دستگاه های اجرایی شرایط عمومی پیمان و الزامات قانونی را با دقت رعایت کنند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، نشست شورای فنی استان  روز سه شنبه به ریاست مهندس سعید عزیزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این نشست با تاکید بر این نکته که مدیران دستگاه های اجرایی باید شرایط عمومی پیمان و الزامات قانونی قرارداد ها چه در طراحی و چه در اجرا را به دقت هر چه تمام رعایت کنند، گفت: در این راستا مبنای کار مدیران قانون باشد.

وی با بیان اینکه خاتمه پیمان بعهده کارفرما است و براساس چهارچوب و قانون و ضوابط باید به وظیفه خود عمل کند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و کارفرمایان ضمن رعایت مفاد قرارداد و پیمان، باید در این حوزه بیشترین دقت نظر داشته باشند.

هژبری تاکید کرد: در نشست شورای فنی استان  علاوه بر  بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری در خصوص طرح های خرد،  باید به مباحث توسعه ای و نظارتی کلان نیز پرداخته شود‌.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود  به بحث نهضت ملی مسکن در استان پرداخت و گفت: طبق قانون تمامی دستگاه های اجرایی باید قبل از تکمیل پروژه مسکن ملی در هر منطقه خدمات زیرساختی خود را ارایه کنند.

هژبری در این خصوص اضافه کرد: قابل پذیرش نیست که پروژه مسکن ملی در یک منطقه از شهر تکمیل شده باشد اما برخی دستگاه های اجرایی خدمات زیرساختی خود را کماکان تکمیل نکرده باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بخش سوم سخنان خود به موضوع اربعین به عنوان یکی از مهمترین اولویت های استان اشاره کرد و گفت: پیش نیاز اصلی اتصال ایلام به به شبکه ریلی کشور ، اربعین است چراکه سالانه در اربعین حدود ۳.۵ میلیون زائر از مرز مهران تردد می کنند و این استان پل ارتباطی ایران برای حمل‌ونقل کالا و جابجایی مسافر به کشور عراق تبدیل می شود و می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی برای استان داشته باشد.  

🔻بررسی تصمیمات کارگروه پیمان و ضوابط فنی بررسی پیمان بین اداره کل نوسازی مدارس استان و شرکت ساختمانی پویا ساز آبدانان «پیمانکار پروژه تکمیل فاز یک و دو مجتمع شبانه روزی مورموری» 
🔻 بررسی پیمان فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و شرکت مهرآب مهام پیمانکار پروژه اصلاح و ترمیم چشمه گل گل شهر ملکشاهی،
🔻گزارش کارگروه نظارت شورای فنی استان از  پروژه‌های عمرانی شامل (  کنار گذر شمالی شهر ایوان، احداث برج هنر ایلام و چهار خطه نمودن واریانت کنجانچم) از جمله دستور کار های نشست شورای فنی استان بود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است