استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

«مسئله محوری» مأموریت اصلی دانشگاه‌ها باشد

«مسئله محوری» مأموریت اصلی دانشگاه‌ها باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام: 
❑‌«مسئله محوری» مأموریت اصلی دانشگاه‌ها باشد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در جلسه مأموریت گرایی دانشگاه ها و پژوهشگاه‌ها در استان ایلام، مسئله محوری را یکی از مهمترین رویکردها و سیاست های دولت عنوان کرد و گفت: نقش مراکز پژوهشی و علمی در این تحقق این سیاست و رویکرد ویژه است.

وی اظهار داشت: در این زمینه ضمن بررسی چالش ها و ظرفیت‌های استان، دانشگاه ها مأموریت های مشخصی در رابطه با موضوعات و مزیت های استانی را تعیین و از این طریق در اجرای برنامه دانش بنیان استان تاثیرگذار خواهند بود.

وی خواستار تكمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی در ایلام شد و با بیان اینکه قابلیت های خوبی در این حوزه وجود دارد، افزود: با مشارکت دست اندرکاران مرتبط در این حوزه هم می توان ایفای نقش کرد.

عباسی از دانشگاه های استان خواست تا نسبت به تعیین مأموریت محوری خود در راستای کمک به اقتصاد استان اقدام کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: تمرکز بر حوزه نفت، گاز، معدن، صنایع دستی، گیاهان دارویی و آب می تواند در مأموریت گرایی دانشگاه های استان مدنظر قرار گیرد.

براساس این گزارش، تعیین مأموریت دستگاه های مرتبط و تشکیل شورای مشورتی نخبگان در جهت تقویت حوزه دانش بنیان از جمله مهمترین مصوبات این نشست بود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است