استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار در دیدار با امام جمعه دهلران:

❑‌ خدمات دولت سیزدهم در دورترین روستاها و مناطق قابل لمس است

❑‌ خدمات دولت سیزدهم در دورترین روستاها و مناطق قابل لمس است

معاون سیاسی امنیتی استاندار در دیدار با امام جمعه دهلران:
❑‌ خدمات دولت سیزدهم در دورترین روستاها و مناطق قابل لمس است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز جمعه ۱۴ بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی محمدسبحان حسنی  پس از حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح  با امام جمعه دهلران دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این دیدار افزود: امروز به کوری چشم دشمنان ملت و اسلام چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه در  ایام الله دهه فجر ۷۴ پروژه در دهلران به بهره برداری و ۶ پروژه کلنگ زنی می شود، افزود: دهلران شهرستان ویژه با هفت هزار کیلومتر وسعت و بعد از مرکز استان دومین شهرستان به لحاظ جمعیت و دارای  ۲۲۰ کیلومتر مرز است و باید متناسب با این ظرفیت ها بتوانیم مطلوب از آنها استفاده و در رفع بیکاری تلاش کنیم  و توسعه بیش از پیش را دهلران شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: نماینده مردم در مجلس هم بخوبی پیگیری و به دولت و مدیران کمک می کند و همچنین امام جمعه دهلران هم بخوبی و با دلسوزی پیگیر مسایل شهرستان هستند.

نماینده مجلس هم در این دیدار گفت: ۴۴ سال را علیرغم توطئه های دشمنان پشت سر گذاشتیم و به یاری خدا و رهبری و حضور مردم توطئه ها ناکام ماند.

بهزاد علیزاده به خدمات دولت هم اشاره کرد و افزود: مردم علیرغم برخی مشکلات همچنان پای نظام و انقلاب و ولایت هستند.

وی یادآور شد: دهه فجر فرصتی برای پرداختن به کارنامه دولت و بیان عملکردهاست و در جراحی اقتصادی کارهای اساسی خوبی شده که امیدواریم شاهد رشد اقتصادی باشیم و در جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است مردم را در جریان امور قرار دهیم.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس ادامه داد: مهمترین مطالبات دهلران ریل و راه آهن است که باید هم از سمت استان و هم دهلران انجام شود.

علیزاده گفت: مرز چیلات نقش و جایگاه ملی دارد در حوزه اقتصادی و جابجایی مسافر نیز موثر و نیاز است گشایش یابد.

وی توجه به راه های شهرستان از سمت دهلران به اندیمشک و مهران را از دیگر مطالبات جدی مردم برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم مجموعه تلاش ها منجر به رضایت مندی مردم شود.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر هم جشن انقلاب و جشن خدمت رسانی و بهره برداری از پروژه هاست.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به ظرفیت های دهلران و وسعت آن افزود: بکارگیری نیروهای بومی یک ضرورت است و مدیران شرکت ها نباید به بومی های بیکار بی مهری کنند و از نماینده مجلس و استاندار خواستاریم به این مهم توجه ویژه کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است