استانداری ایلام

در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛

افتتاح هشت پروژه در شهرستان ملکشاهی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام

افتتاح هشت پروژه در شهرستان ملکشاهی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام

 در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛ 
❑‌ افتتاح هشت پروژه در شهرستان ملکشاهی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ایلام، مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در بدو ورود به شهرستان ملکشاهی به مقام شامخ شهدای گمنام شهر ارکواز ادای احترام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام  پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در آیین افتتاح فاز دوم پروژه جاده سلامت شهر ارکواز حضور یافت.

هژبری در ادامه سفر خود به شهرستان ملکشاهی در شهر دلگشاه در آیین افتتاح ۳ طرح آبرسانی به روستاهای نادرآباد، باولک و چشمه میان تنگ این شهرستان شرکت کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلات در این آیین گفت: برای آبرسانی به این ۳ روستا ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان  و بنیاد مستضعفان هزینه شده است.

همچنین امروز پروژه فیبر نوری شهرستان ملکشاهی، سایت باباخان و سایت مخابرات گنبد پیر محمد نیز با اعتبار ۲۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات مخابرات استان به بهره برداری رسید.

کارخانه دام و طیور با اعتبار ۳۰میلیارد ریال و گلخانه سبزی و سیفی جات با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ از دیگر طرح هایی بود که توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به بهره داری رسید.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است