استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

اعتبارات لازم برای برای تجهیز نانوایی های فرسوده استان تامین شده است

اعتبارات لازم برای برای تجهیز نانوایی های فرسوده استان تامین شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
❑‌اعتبارات لازم برای برای تجهیز نانوایی های فرسوده استان تامین شده است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در کارگروه آرد و نان استان گفت: اعتبارات لازم  برای تجهیز نانوایی های فرسوده تامین شده است و  متقاضیان می توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: برای خانوارهای که نان ساجی پخت می کند با اختصاص سهمیه آرد مشخص در شهرستانها موافقت می شود. 

عباسی ادامه داد : در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز فعالیت نانوایی جدید با تأمین سهمیه آرد از محل سهیمه استان به نحو ممکن با رعایت پراکنش و تنوع نوع نان برای منطقه اقدام شود.

دکتر عباسی تاکید کرد: در مورد صدور مجوز نانوایی های جدید الاحداث اولویت به مالکین ملک مورد نظر با در نظر گرفتن تنوع در پخت نان است. 

دکتر عباسی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان تدابیری اتخاذ کنند که نسبت به جایگزینی نانوایی در زمان تعطیلی برخی نانوایی ها در همجوار آن فعالیت داشته و نتیجه به سازمان جهاد کشاورزی، اداره غله و خدمات بازرگانی اعلام شود.


وی در پایان گفت : تغییر هزینه حمل و تخلیه و بارگیری آرد توسط شرکت حمل و نقل آبادان  آرد مورد نیاز نانوایی های سطح استان با قیمت هر کیسه ۸ هزار تومان با عقد قرارداد رسمی به اداره کل غله و خدمات بازرگانی اقدام و مسئولیت عدم حمل به موقع آرد نانوایی ها بر عهده  مدیرعامل شرکت مذکور می باشد .

🗓️ | دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است