استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

موضوع توانمندسازی نیازمندان باید با جدیت در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد/ احسان و نیکوکاری در بین مردم   مبنای دینی و شرعی دارد

موضوع توانمندسازی نیازمندان باید با جدیت در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد/ احسان و نیکوکاری در بین مردم   مبنای دینی و شرعی دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌موضوع توانمندسازی نیازمندان باید با جدیت در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد/ احسان و نیکوکاری در بین مردم   مبنای دینی و شرعی دارد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی  روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در آیین گرامیداشت روز ملی احسان و تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان ایلام اظهار داشت: احسان و نیکوکاری در بین مردم ما هم مبنای دینی و شرعی دارد و هم در فرهنگ کشور ما قدمت بسیار طولانی دارد.

وی تصریح کرد: جامعه ای که احسان و نیکوکاری در آن به عنوان یک کارکرد ارزشمند مورد توجه قرار می گیرد در آن جامعه ایستایی وجود ندارد و به سمت بالندگی و رشد حرکت می کند، چرا که انسان ها نسبت به همدیگر احساس مسئولیت دارند و دیگران را در داشته های خود سهیم می کنند و احساس می‌کنند دیگران هم در این دارایی شریک هستند.

وی افزود: این نگاه ارزشمند در هر جامعه ای که بیشتر گسترش پیدا می کند اثرات مثبت و سازنده آن را بیشتر خواهیم دید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:  در کشور ما خوشبختانه در همه حوزه ها و در حوادث مختلف  اقشار بدون توجه به سلیقه های صنفی و سیاسی به میدان می‌آیند و این امر بسیار ارزشمند است و باید از کسانی که در این مسیر پیشقدم هستند تجلیل شود تا این امر گستره بیشتری پیدا کند.

وی بیان داشت: گرچه بحث احسان و  نیکوکاری ارزشمند است اما موضوع توانمندسازی نیازمندان موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسنی ادامه داد:  از داشته ها و ظرفیت های موجود باید برای مهارت آموزی نیازمندان استفاده کرد  که فرد بتواند معیشت خود را تامین کند، باید بیشتر در این حوزه متمرکز شویم و جامعه نیازمندان را توانمند کنیم.

معاون استاندار ایلام ابراز کرد: ظرفیت های خوبی در کشور و استان وجود دارد، همین فرصت جوانی جمعیت نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: توانمندی ‌و‌ پتانسیلی که در جوانان وجود دارد برای هدایت، حمایت و مهارت آموزی استفاده کرد که می تواند نقش مهمی در توانمندسازی سایر اقشار داشته باشد.

حسنی تصریح کرد: اگر توانمندی ها و ظرفیت های دستگاه های مختلف در کنار هم قرار گیرد می تواند در زمینه کمک به نیازمندان گام‌های بزرگی را برداشت.

وی گفت: اجر و پاداش کار نیک در همین دنیا هم از سوی خداوند متعال به انسان داده می شود.

🗓️ | دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است