استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی:

تکیه بر ارزش های اسلامی راه مقابله با جنگ نرم دشمن است/ مجتمع کارگاهی تولید و طراحی البسه با الگوی ایرانی  اسلامی در ایلام راه اندازی شود

تکیه بر ارزش های اسلامی راه مقابله با جنگ نرم دشمن است/ مجتمع کارگاهی تولید و طراحی البسه با الگوی ایرانی  اسلامی در ایلام راه اندازی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی:
❑‌ تکیه بر ارزش های اسلامی راه مقابله با جنگ نرم دشمن است/ مجتمع کارگاهی تولید و طراحی البسه با الگوی ایرانی  اسلامی در ایلام راه اندازی شود  

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه در نشست شورای فرهنگی عمومی استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان، گفت: جبهه استکبار با روش های مختلف درصدد ایجاد فاصله بین مردم و آرمان های انقلاب اسلامی است که در راستا لازم است برای مقابله با حربه و فتنه‌ های آنان به ارزش های ناب اسلامی تکیه کنیم و پایبند باشیم. 

وی با تاکید بر تدوین برنامه ها و اقدامات زیرساختی و زیربنایی برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه، گفت: باید تدابیری اتخاذ کنیم که اهميت و ضرورت رعايت حجاب و عفاف در جامعه بیش از گذشته قابل درک باشد.

معاون استاندار ایلام در ادامه همچنین با تاکید بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در  خصوص فرهنگ‌سازی رعایت حجاب در جامعه، افزود: نیاز است در مرکز آموزشی، فرهنگی، مدارس، دانشگاه ها و ادارات تمامی دستورالعمل و آیین نامه ها رعایت حجاب اجرا شود.

حسنی بیان داشت : لازم است در تمامی مراکز آموزشی و اداری مباحث شرعی و ضرورت رعایت حجاب تبیین گردد، چراکه «حجاب» مبنای دینی و شرعی دارد و خلاء های شناختی و بینشی در راستا نیز باید برطرف شود‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد داد با پرداخت تسهیلات به متقاضیان،  یک مرکز و مجتمع کارگاهی تولید و طراحی البسه اسلامی ایرانی در استان راه اندازی و در این مرکز با استفاده از ظرفیت طراحان بسیار خوب استان و  نیازهای مردم در رابطه با تهیه البسه ایرانی اسلامی برطرف شود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: پس از راه اندازی یک مرکز تولید لباس با طراحی و الگوی های ایرانی - اسلامی از  برترین طراحان مد و لباس و از ظرفیت دستگاه های مختلف در راستا استفاده کنیم.

🔹گفتنی است در پایان آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان در سال ۱۴۰۱،  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، جانشین سپاه امیر المومنین ( ع ) ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران استان، از پوستر «همایش علمی و پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» رونمایی شد.

🗓️ | چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است