استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

موانع ۴ واحد تولیدی کشاورزی برطرف شد

موانع ۴ واحد تولیدی کشاورزی برطرف شد

⭕️موانع ۴ واحد تولیدی کشاورزی برطرف شد 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام: 
❑‌عزم مدیریت ارشد استان برای رفع موانع تولید جدی است

📲 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحد‌های کشاورزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و با حضور رؤسای بانک های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحد‌های تولیدی در سالن جلسات شهید حیدری استانداری ایلام برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این نشست، اهتمام مدیریت ارشد استان برای رفع موانع تولید را جدی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی، خواستار پیگیری مجدانه مدیران مرتبط برای رفع مشکلات تولیدکنندگان شد.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه کشاورزی گفت: رفع موانع تولید در همه حوزه ها بخصوص در واحد‌های کشاورزی منجر به رونق تولید و اشتغالزایی خواهد شد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: قبل از هر گونه اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، ابتدا باید در کارگروه مربوطه بررسی و بعد از موافقت اولیه، امورات بعدی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه در هر جلسه مصوبات و مشکلات چندین واحد تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: امروز و در این جلسه نیز از مجموع ۸ واحد تولیدی مشکلات ۴ واحد تولیدی کشاورزی برطرف شد و برای چهار واحد باقی مانده نیز تصمیمات لازم برای رفع آنها در یک بازه زمانی مشخص اتخاذ شد.

گفتنی است، در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه این نشست پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح های همچون بسته‌بندی عسل، پرورش بز پر تولید، گاو شیری ۲۰ رأسی، جمع آوری پوست و پشم گوسفند و بز، سردخانه دومداره و پرورش بره ۴۵۰ رأسی مورد بحث و بررسی و مصوبات لازم برای رفع مشکلات این طرح ها صادر شد.

🗓️ | چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است