استانداری ایلام

استاندار ایلام

از ظرفیت قانونگذاری نمایندگان استفاده شود/مدیران از الگوهای موفق توسعه استفاده کنند

از ظرفیت قانونگذاری نمایندگان استفاده شود/مدیران از الگوهای موفق توسعه استفاده کنند

🔸استاندار ایلام خواستار استفاده از ظرفیت قانونگذاری نماینده برای رفع مشکلات توسعه در استان شد.

وی ادامه داد؛ برخی تجربه های مثبت از جمله در حوزه گردشگری وجود دارد که استفاده از آنها راه ما را در پیشبرد اهداف توسعه ای کوتاه تر می کند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که اگر خواستار رشد استان هستیم باید افق دید مدیران بازتر شود، ادامه داد؛ باید همه کمک کنند راه برای ورود سرمایه گذاران باز شود و تقاضای من این است که مجموعه اقدامات در حوزه اقتصادی در جهت جذب سرمایه گذاری ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار استفاده از ظرفیت قانون گذاری نمایندگان برای رفع موانع توسعه ای استان شد و گفت؛ از آنجا که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از پتانسیل و ظرفیت بالایی برای قانون گذاری برخوردار هستند می طلبد که نیازها، احتیاجات و مشکلاتی که در مسیر توسعه استان هست با تصویب قوانین مشکل گشا از پیش رو برداشته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نمایندگان در بحث سازمان نظام مهندسی صنعت و معدن نیز می توان با ارائه یک طرح قوی در جهت رفع مشکل با دولت همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که برخی افراد توقعات اشتباهی از نمایندگان در حوزه عزل و نصب ها دارند افزود: این انتظارات گاهی اوقات باعث می شود که نمایندگان از رسالت اصلی خود خارج شوند و این به ضرر استان است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است