استانداری ایلام

استاندار ایلام

در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شده است

در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شده است

 انقلابی در زیرساخت های استان در حال اتفاق افتادن است

استاندار ایلام؛
در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تزریق شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز دوشنبه ۲۴ تیرماه در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: انقلابی در زیرساخت های استان در حال اتفاق افتادن است

وی ادامه داد: روز گذشته در سفر یک هئیت بلندپایه اقتصادی به استان اعتبارات بسیار خوبی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران راه ایلام-مهران، تکمیل بیمارستان ۳۶۷ تختخوبی شهر ایلام و.... تصویب شد.

استاندار ایلام از اجرای پتروشیمی مهران خبر داد و گفت: در صورت اجرایی این طرح، ۱.۲ میلیارد دلار از طریق صندوق توسعه ملی به این طرح تسهیلات پرداخت می شود.

وی بیان داشت: ۲ آزادراه برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان در نظرگرفته شده است، آزادراه ایلام-حمیل که در حال اجرایی شدن است و آزادراه پل زال-چیلات دهلران که قرار شده با مشارکت ۸۰۰ میلیارد توماتی چهار بانک، بخش خصوصی و دولت اجرایی شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت؛ پتروشیمی با ۶۰۰ میلیون یورو و NGL با ۵۰۰ میلیون دلار  سرمایه گذاری در دهلران، لرزه نگاری ایوان ۶۰۰ میلیارد تومان و پروژه اکتشاف میادین نفتی و گاز در مناطق جنوبی استان با ۱۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر اتفاقات خوب استان است  که همگی نوید توسعه برای استان می دهد.

وی با اعلام این مطلب که مسئولان به اندازه میزان بودجه و اعتباری که برای استان و دستگاه خود جذب می کنند تشویق می شوند تصریح نمود؛  فرمانداران دنبال تسهیل سرمایه گذاری، پیگیری پروژه ها، رایزنی در سطح ملی برای دریافت اعتبارات باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است، افزود: بیش از ۶۲۶ میلیارد تومان از این میزان مربوط به سیل بوده است که این میزان حدود یک و نیم برابر بودجه عمرانی استان در سال ۹۸ است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است