استانداری ایلام

استاندار ایلام

تقدیر استاندار ایلام از برخی مدیران موفق استان

تقدیر استاندار ایلام از برخی مدیران موفق استان

 تقدیر استاندار ایلام از برخی مدیران موفق استان

استاندار ایلام
جذب اعتبارات و پیگیری به موقع امورات از شاخص های مهم ارزشیابی مدیران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در شورای حفاظت از منابع آب استان در روز سه شنبه ۲۵ تیرماه  از ۵ مدیر موفق استان در چند ماه اخیر تقدیر کرد.

وی از جذب اعتبارات بعنوان یکی از شاخص های مهم ارزشیابی مدیران یاد کرد و گفت؛ در کل از عملکرد مدیران استان راضی هستم اما بطور خاص برخی از مدیران نقش پررنگی در جذب اعتبارات و پیشبرد امورات خود داشته اند که در اینجام لازم می دانم از زحمات مدیرکل منابع طبیعی استان در امر جنگل کاری و آبخیز داری، مدیرکل شرکت آب منطقه ای در امر پیشگیری و تنظیم آب سدهای استان قبل از سیل، مدیرکل راه و شهرسازی در جذب اعتبارات و برنامه اجرایی زمین و مسکن، مدیرکل دفتر فنی در پای کار بودن و پیگیری امور سیل فروردین ماه و شهردار ایلام به خاطر تحول در مبلمان شهری شهر ایلام تقدیر کنم.

استاندار ایلام در ادامه گفت؛ در طول دوسال گذشته مدیران استان در صحنه های مختلف بویژه در اربعین ۹۷ و سیل فروردین ماه ۹۸ تلاش و زحمات زیادی کشیدند و از این بابت از همه آنها تشکر می کنم.

وی با اشاره به این مطلب که در اربعین ۹۷ استان کارنامه ای موفق داشته است گفت؛ در این ایام علی رغم کاهش ۴۰۰ هزار نفری جمعیت زوار، نزدیک ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۶ رشد تردد زوار در مرزهای استان داشته ایم.

وی افزود؛ در سیل فروردین ماه نیز با پای کار بودن مسئولان و ایجاد تمهیدات لازم در امر پیشگیری قبل از بحران، حین بحران و بعداز آن جزو موفق ترین استان های کشور در امر مدیریت بحران بودیم.

سلیمانی دشتکی ضمن اینکه تحقق توسعه در هر منطقه ای را در گرو وجود نیروی انسانی قوی و خلاق دانست به ویژگی های یک مدیر موفق پرداخت و گفت؛ مدیران موفق نه بر زبان نمی اورند، شهامت اجرای کار درست را دارند، موقعیت ها را خوب می شناسند، خلاقیت را چاشنی دوندگی در کار می کنند، برای هر شرایطی راه حلی دارند و از همه مهمتر به کاری که انجام می دهند تسلط و باور دارند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است