استانداری ایلام

وزیر دادگستری

وزیر دادگستری:پیگیر مطالبات و مشکلات مردم مناطق سیل زده در دولت خواهم بود

وزیر دادگستری:پیگیر مطالبات و مشکلات مردم مناطق سیل زده در دولت خواهم بود

وزیر دادگستری در دیدار با امام جمعه ی ایلام:
پیگیر مطالبات و مشکلات مردم مناطق سیل زده در دولت خواهم بود .
وزیر دادگستری دردیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی ایلام بر پیگیری مطالبات و مشکلات مردم مناطق سیل زده در هیئت دولت تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر آوایی در این دیدار که با حضور استاتدار ایلام صورت پذیرفت ضمن تقدیر از همراهی امام جمعه ی ایلام در استان و فعالیت های ایشان در سیل اخیر گفت: همراهی و همکاری نماینده ولی فقیه در استان ایلام بسیار مثبت و مشکل گشا ست و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان ایجاد کند.
وی ادامه داد:  در سفر به استان ایلام و در بازدید از مناطق سیل زده مسائل و مشکلاتی را مشاهده کردم که حتما در هیئت دولت پیگیر آنها خواهم بود .
وزیر دادگستری بیان داشت: مردمی که منازل آنها آسیب دیده است و ممر معاشی هم ندارند بسیار متأثرکننده بود و باید در این رابطه اقدامات عاجلی صورت گیرد.
وزیر معین استان ایلام در بحث سیل با بیان این که تمام سعی خود برای انعکاس مشکلات مردم مناطق سیل زده و پیگیری های لازم را در دولت انجام می دهد خاطر نشان کرد:  تلاش می کنیم با همه ی توان مشکلات این عزیزان را پیگیری کنیم و به صورت مرحله به مرحله نسبت به رفع مشکلات مردم سیل زده استان ایلام اقدام کنیم .
وی در پایان اظهار داشت: ما به نمایندگی از دولت برای بررسی وضعیت بازسازی مناطق سیل زده و احصاء مشکلات استان به ایلام سفر کردیم و با تهیه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در سیل و همچنین جمع بندی مشکلات مردم آن را به هیئت دولت انتقال دهیم .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است