استانداری ایلام

استاندار ایلام

۳۶۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره اختصاص یافت

۳۶۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره اختصاص یافت

استاندار ایلام:
 ۳۶۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره اختصاص یافت.

استاندار ایلام گفت: بابت خرید املاکی که در تراز ۷۲۳ متر سد سیمره است ۳۶۰ میلیارد تومان از طرف وزارت نیرو اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز شنبه ۲۶ مرداد ماه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان از اختصاص ۳۶۰ میلیارد تومان جهت تملک املاک بالادست سد سیمره خبر داد و گفت؛ وزارت نیرو بابت خرید املاکی که در تراز ۷۲۳ متر بالادست سد سیمره است ۳۶۰ میلیارد اختصاص داده است که به مردم منطقه پرداخت می شود.

وی ادامه داد؛ پیرو جلسه ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم مقرر شد که ۶۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک بالادست سد سیمره اختصاص یابد که خوشبختانه از این میزان امروز مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان برای روستاهای مذکور اختصاص یافت.

استاندار ایلام در ادامه خواستار کار کارشناسی به سویه در دو طرف رودخانه
 سیمره شد و گفت: البته این میزان اعتبار جدای از روستای چم شیر است چراکه آن روستا اقتضائات خاص خود را دارد.

وی با عنوان این خبر که فعالیت سامانه سجاد تا روز  پنجشنبه آینده بطور مجدد تمدید شده است، گفت: تقاضای من این است تنگ نظری ها را کنار بگذارید تا افرادی که در سیل اخیر چه بطور مستقیم توسط سیل و چه غیر مستقیم توسط بارندگی های شدید دچار خسارت شده اند بتوانند اطلاعات خود را وارد این سامانه کنند.
 
وی ادامه داد: بخشی از اطلاعات که در بخش کشاورزی، حوزه صنعت و قالیبافان جا مانده بود در این فرصت پیش آمده تا آخر همین هفته وارد سامانه شود.

وی در پایان با تاکید بر در پیش بودن کنگره عظیم اربعین، گفت: تلاش کنید مسائل سیل در کمترین زمان ممکن جمع شود تا با تمرکز بیشتر خود را آماده برگزاری مراسم اربعین کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است