استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

زبان هنر تاثیرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی است

زبان هنر تاثیرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:
زبان هنر تاثیرگذارترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام عصر امروز شنبه ۲۴ خرداد ماه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به ایثارگری و سلحشوری مردم شهید پرور استان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانی که خود مولد این فرهنگ غنی بوده نیازمند مرور خاطرات و حماسه‌های بزرگ این مردمان از طریق زبان هنر هستیم.

وی در ادامه از تولید محتوا و استفاده از نوع آوری های فضای مجازی بعنوان دو مولفه مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی یاد کرد و گفت: لازم است به نسبت اثرگذاری ایلامی ها در طول ۸ سال دفاع مقدس در این دوران رزم و حماسه آثار فاخر، مستند و برجسته تولید شود.

وی افزود: روایت گری قصه این مردمان شجاع در ۸ سال جنگ تحمیلی در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی می تواند موضوعی اثرگذار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام زبان هنر را تاثیرگذارترین و قدرتمند ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی اثرگذاری خود را بر دنیای واقعی به نمایش گذاشته است و به راحتی نمی توان از این ظرفیت مهم گذشت و می طلبد دستگاه های متولی  از این ظرفیت مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

دکتر نوذری در پایان با توجه به نزدیک بودن سالروز ورود آزادگان به استان گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از آزادگان عزیز است و در این راستا هر اداره و دستگاهی به تعداد آزاده ای که دارند از آنان تجلیل بعمل آورند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است