استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر

استاندار ایلام، با صدور پیامی؛ روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر را تبریک گفت

استاندار ایلام، با صدور پیامی؛ روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم 
روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر فرصتی برای تجلیل از مجموعه زحمات و تلاش‌های مجموعه‌ای فداکار با تابلوی بشردوستی است که همواره در نهادینه‌کردن فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی در گستره جهان، به نیکی درخشیده است.

پر واضح است که زدودن غبار غم و اندوه ناشی از بلایای طبیعی و حوادث از چهره مصیبت‌زد‌گان و تسکین آلام و مصائب درد‌مندان، مجاهدتی بس والاست که تبلور واقعی آن امروز در جمعیت هلال‌احمر به اذهان متبادر می‌شود.‌ انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای که در عین گمنامی با اراده بلند و عزمی راسخ، بی‌هیچ منتی بر فرمان خدا  تمکین نموده و برای نجات جان هم‌نوعان خویش سر از پای نمی‌شناسند. 

این مجموعه خدم همواره به‌عنوان یک نهاد پویا و پیشگام در امور و حوادث و بلایای طبیعی مختلف نظیر سیل، زلزله و ... با حضور داوطلبانه در میدان، لحظه‌های سخت ناامیدی را با شور امید پیوند می‌زنند و با ارائه خدمات بسیار ارزشمند، زمینه‌ساز عبور از بحران و مدیریت آسان وقایع می‌شوند. 

اینجانب ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای امدادگر به عنوان پیام‌آوران راستین عرصه خدمت، روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر را صمیمانه به مدیران، بازنشستگان، کارکنان، نجات‌گران، داوطلبان و اعضای جوان و خیرین جمعیت هلال‌احمر استان ایلام تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم همواره در پیشبرد اهداف متعالی و بشردوستانه این نهاد مقدس سربلند و موفق باشید. 

                حسن بهرام‌نیا 
                استاندار ایلام 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است