استانداری ایلام

استاندار ایلام

نیروی انتظامی در صف ایجاد نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم است/قاطعانه در همه امور به نیروی انتظامی کمک می کنیم

نیروی انتظامی در صف ایجاد نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم است/قاطعانه در همه امور به نیروی انتظامی کمک می کنیم

استاندار ایلام:
⭕️ نیروی انتظامی در صف ایجاد نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم است/قاطعانه در همه امور به نیروی انتظامی کمک می کنیم

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه در دیدار فرمانده و مجموعه فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان گفت: نیروی انتظامی افتخار نظام و کشور و مردم است و همواره در صف اول ایجاد نظم و امنیت و خدمت رسانی بوده است.

وی در ادامه گفت: البته در اینجا لازم است از زحمات سردار یاری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان که منشأ خدمات بسیار خوبی بودند تشکر نمایم و در ادامه برای کمک به این مجموعه پویا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که ایلام اگرچه به ظاهر استان کوچکی از نظر جمعیت و وسعت است اما یکی از مناطق پر اهمیت در بین استان های کشور است.

وی در ادامه گفت: استان ایلام صف مقدم ایثار و فداکاری در دفاع از کشور عزیزمان ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است و در این راه بیش از ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا نموده و با فاصله زیاد رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در ۸ سال جنگ تحمیلی عملاً فرصتی برای کار عمرانی در این استان وجود نداشته است گفت: این مردمان در آن برهه و مقطع حساس و تاریخی مهم ترین کار خود را دفاع از کشور دانستند و در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند و امروز این مردمان شایسته بهترین خدمات هستند.

وی در ادامه گفت: استانی که دیروز قدمگاه شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است امروز نیز به دروازه عتبات عالیات و پایتخت زائرین اربعین حسینی علیه السلام مبدل شده است و این افتخار بزرگی‌ست که نصیب مردم شهید پرور استان ایلام شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه استان ایلام را دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار فراوانی دانست و گفت: ایلام پیشینه ای بلندا و قدمت تاریخ دارد و سرشار از منابع خدادادی فراوانی چون نفت و گاز و جنگل، آب و خاک و کشاورزی و طبیعت بکر و ... بوده که این منطقه را متمایز از کشور کرده است.

وی در ادامه گفت: ایلام ۱۱ درصد گاز، ۴ درصد نفت، بیش از  ۶۵ درصد تردد زوار اربعین، ۴.۵  درصد صادرات و ۸ درصد مرز کشور را در اختیار دارد و این نشان از جایگاه بسیار مهم این استان است.

استاندار ایلام در ادامه به نقش و جایگاه مهم نیروی انتظامی در امورات استان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره در رخدادها و حوادث مختلف چون اربعین، حادثه سیل ۹۸ و امروز در بحث بیماری کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بوده است.

وی افزود: در اربعین ۹۸ بیشس از ۴.۷ میلیون نفر از مرز مهران تردد داشتند که مدیریت آن حجم عظیم از جمعیت کار بسیار سنگینی بود و در این زمینه کار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی ترافیک جاده ها شایسته تقدیر است.

استاندار ایلام در ادامه به خدمات نیروی انتظامی در سیل فروردین ماه سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز نقش نیروی انتظامی کمک و امداد رسانی و آگاهی از خطر سیل به مردم نقش بسیار حائز اهمیتی داشت.

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی در کرونا هم در مراحل مختلف ازجمله در تردد های بین استانی، شهرستانی ، ممنوعیت تردد در شهرها، ممنوعیت در آرامستان ها ، مراسمات، عزاداریها ، جشن و تجمعات همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: در مسائل امنیتی نیز نیروی انتظامی همکاری های بسیار خیلی خوبی در استان داشت و مشکلات را به شکل مردمی حل کرد و با تشکیل هیئت های صلح در سطح کشور الگو شد.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به این مهم که امروز در استان وحدت و همدلی و انسجام بی نظیری بین مجموعه مسئولان نظام در استان و مردم برقرار است گفت: امروز وحدت و همدلی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم مهمترین مسیر خدمت رسانی در استان است و توفیقات و دستاوردهای حاصله نیز نشات گرفته از این مهم است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است