استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

جلسه شورای ورزش هلیلان برگزار گردید

جلسه شورای ورزش هلیلان برگزار گردید

جلسه شورای ورزش هلیلان برگزار گردید
جلسه شورای ورزش شهرستان هلیلان با محوریت ورزش بانوان ، با حضور فرماندار شهرستان هلیلان ، سرکار خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ، سرکارخانم نیک سرشت معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان وجمعی از مدیران شهرستان در محل فرمانداری هلیلان برگزار گردید.
در این جلسه فرماندارهلیلان با اشاره به اینکه توسعه سرانه ورزشی هلیلان در دستور کار قرار دارد گفت : سرانه فضاهای ورزشی هلیلان برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی افزایش می یابد.
ایشان افزودند خیرین و سازمان های مردم نهاد در توسعه ورزش شهرستان نقشی تعیین کننده دارند بطوری که پس از ارتقاء شهرستان هلیلان در کمتر از یکسال چندین خانه ورزش در روستاهای این شهرستان ایجاد شده است . 
شهبازی با بیان اینکه توسعه ورزش بانوان این شهرستان در دستور کار قرارگرفته است گفت : اختصاص یک سالن ورزشی ویژه بانوان و کلنگ زنی چندین پروژه در این شهرستان بطور جدی پیگیری خواهد شد.
سرکار خانم شیرخانی نیز با اشاره به سند ارتقا وضعیت زنان گفتند : سند ارتقا وضعیت زنان تصویب شد و یکی از چالش های پیش بینی شده در این سند عدم وجود نشاط وکاهش فعالیت های ورزشی حوزه بانوان است . خانم شیرخانی افزود : رسانه ها همواره نقش مهم و تأثیر گذاری در توسعه ورزش بانوان از طریق آگاه سازی مردم ایفا می کنند .
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خواستار شناسایی و تجلیل از نخبگان ورزشی استان که در سطح ملی برای استان مقامات ارزشمندی کسب کرده اند شد و افزود:  بانک اطلاعاتی نخبگان ورزشی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان ایلام گردآوری و ارائه شود . 
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت زیرساخت های ورزشی این شهرستان براساس نیازها و استعدادها باید توسعه یابد .
نیک سرشت افزود : عملیات سنجش اصلاح ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و همچنین شناسایی ناهنجاریهای قامتی در روستاهای این شهرستان بطور ویژه ای ادامه خواهد یافت . 
درپایان این نشست از بانوان فعال حوزه ورزش شهرستان هلیلان با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است