استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی است/مشارکت در انتخابات حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی است

انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی است/مشارکت در انتخابات حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی است

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

استاندار ایلام:
✅ انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی است/مشارکت در انتخابات حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی است

◽️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا... »

انقلاب اسلامی نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی و پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان در گستره ایران عزیز است و دهه مبارک فجر آغاز خودباوری ملت و اتکاء به قدرت لایزال الهی‌ست که با وحدت کلمه به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت. 

این دهه یادآور امام راحل(ره) است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود. و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می گذرد اما خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران در ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نشده است. 

و اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته تمام توان و ظرفیت خود را در اعمال تحریم های ظالمانه، جنگ اقتصادی و روانی بکار گرفته اند اما در این برهه از زمان نیز چون گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی با ایمان راسخ و وحدت کلمه بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید مستاصل ساخته اند.

و اینک همزمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ بعنوان نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود که همان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است قرار داریم و قطعا مردم با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در انتخابات پیش رو جواب کوبنده و پشیمان کننده‌ای به دشمنان این انقلاب و نظام خواهند داد. 

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و یکبار دیگر با آرمان های مقدس امام عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و با حرکت در مسیر وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور و خدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد. در پایان برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، سعادت و بهروزی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است