استانداری ایلام

استاندار ایلام

ارتباط با مردم نخستین اولویت مسئولان در استان ایلام است

ارتباط با مردم نخستین اولویت مسئولان در استان ایلام است

 استان ایلام رتبه نخست کشور در ارتباطات مردمی

استاندار ایلام:
✅ ارتباط با مردم نخستین اولویت مسئولان در استان ایلام است.

⚪️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام براساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مدیران استان ایلام در شش ماهه نخست سال رتبه نخست ارتباطات مردمی در کشور را بدست آورند.

بر اساس این گزارش، ارزیابی ها در دو حوزه ملاقات چهره به چهره و حضور مدیران در سامانه سامد بوده که در این بین استان ایلام موفق شده است از ۶۰ امتیاز نمره کامل با ۵۴ امتیاز رتبه اول کشور را در ارتباطات مردمی از آن خود نماید.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام که همواره یکی از برنامه های ثابت و محوری وی در حوزه ارتباطات مردمی و حضور مدیران در بین مردم بوده است، در این باره می گوید: ارتباط با مردم نخستین اولویت مسئولان در استان ایلام است.

گفتنی است که در شرایط کرونایی به دستور استاندار ایلام ارتباط مسئولان با مردم هیچ گاه قطع نشده و علاوه بر اینکه مدیران همواره دیدارهای مردمی بصورت رودررو و چهره به چهره البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح محدود انجام داده‌ اما بیشتر برنامه ها در این حوزه به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد بوده است. 

در این رابطه به دستور قاسم سلیمانی دشتکی در هر روز تقریبا دو مدیر ارشد استان در سامانه سامد حضور پیدا کرده و خود نیر در این رویکرد در پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی پیشگام بوده که در این زمینه پیشگامی استاندار ایلام و مجموعه مدیران تحت امر وی در نتیجه ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گواهی بر این ادعا است.

گفتنی است که در این ارزیابی ها دفتر عملکرد ارزیابی استانداری ایلام نیز رتبه برتر را بین استانداری های سراسر کشور به دست آورده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است