استانداری ایلام

استاندار ایلام

از سرمایه گذاری در استان بطور ویژه استقبال می‌کنیم/اهلیت سرمایه گذار شرط لازم اما کافی برای سرمایه‌گذاری نیست/ظرفیت‌های عمده استان امروز جاذبه ویژه ای برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است ...

از سرمایه گذاری در استان بطور ویژه استقبال می‌کنیم/اهلیت سرمایه گذار شرط لازم اما کافی برای سرمایه‌گذاری نیست/ظرفیت‌های عمده استان امروز جاذبه ویژه ای برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است ...

 شرکت خوشنام تامین آتیه صبا در استان ایلام سرمایه‌گذاری می کند ...

استاندار ایلام:
⭕️ از سرمایه گذاری در استان بطور ویژه استقبال می‌کنیم/اهلیت سرمایه گذار شرط لازم اما کافی برای سرمایه‌گذاری نیست/ظرفیت‌های عمده استان امروز جاذبه ویژه ای برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است ...

🟡 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه در نشست با مدیرعامل هلدینگ تامین آتیه صبا که با حضور مجموعه دستگاه های مرتبط برگزار شد با عنوان این مطلب که امروز ظرفیت های عمده استان جاذبه خاص و ویژه ای برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد کرده است، گفت: استان ایلام با توجه به ظرفیت های عمده در حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی، صنعت و معدن، مرز مشترک و ... همسایه بودن با کشور عراق جاذبه خاصی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است که منجر به اتفاقات قابل توجهی در این زمینه شده است.

وی با عنوان این مطلب که به طور ویژه از سرمایه‌گذاری در استان استقبال خواهیم کرد، اظهار داشت: امروز استان ایلام آمادگی لازم و کافی برای ایجاد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد البته سرمایه گذار هم بایستی دارای اهلیت لازم در این حوزه باشد.

وی افزود: تاکنون ده‌ها سرمایه گذار به استان آمده که برخی از آنها در همان اوایل فعالیت و ورود به استان اهلیت لازم را نداشته و این آفت بزرگی برای هدر رفت سرمایه است.

سلیمانی دشتکی اهلیت سرمایه‌گذار را شرط لازم برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: البته این به تنهایی شرط کافی نیست بلکه طرح بایستی دارای توجیه لازم بوده و میزان سرمایه گذاری نیز قابل توجه و به قدر کفایت باشد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی هلدینگ سرمایه‌گذاری تامین آتیه صبا برای ایجاد سرمایه گذاری در استان گفت: این شرکت معتبر دارای شرایط لازم و کافی برای سرمایه گذار در استان بوده و در این زمینه دارای پیشینه ای درخشان و  تجربه ای موفق در کشور است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شرکت سرمایه گذاری تامین آتیه صبا میهن در حوزه‌ی دامپروری، صنایع چوب و معادن فعالیت دارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان در این زمینه بسیار امیدواریم که با حضور این شرکت در استان تحرک خوبی در بخش‌های مذکور ایجاد شود.

 وی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست که تمام توان خود را برای همکاری با این شرکت سرمایه گذاری به کار گیرند.

 نماینده عالی دولت در استان گفت: ما تلاش های زیادی برای حضور شرکت ها و هلدینگ های وابسته به نهادها و ارگان های مختلف داشته‌ایم که فقط موفق به جلب مشارکت تعدادی از آنها که دارای اهلیت لازم بوده، شده ایم.

وی افزود: البته سرمایه گذار مناسب و با اهلیت در استان بسیار کم داریم که در این زمینه باید حضور این شرکت را مغتنم شمرده و برای فراهم آوردن بستر مناسب سرمایه گذاری نهایت تلاش و همکاری صورت گیرد.

بر اساس این گزارش شرکت تامین آتیه صبا که یکی از شرکت های موفق و مطرح کشور بوده و دارای سابقه درخشانی در برخی از استان ها کشور است، امروز با رایزنی‌های استانداری ایلام و مجموعه مسئولان در نظر دارد به صورت زنجیره ای در بخش های مختلف دامپروری، تولید گوشت و فرآورده های گوشتی، صنعت چوب، معدن گچ، آهک و ... استان سرمایه‌گذاری نماید. 

گفتنی است که دیروز هم قاسم سلیمانی دشتکی نشستی با «هلدینگ کبیر فعال» که در عرصه پایانه های صادراتی و صنایع تبدیلی کشاورزی فعالیت می کند، برگزار کرد و مقرر گردید که این شرکت نیز در استان سرمایه‌گذاری کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است