استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام:

شکوه و عظمت امروز ایران مدیون خون شهدا ست/دولت نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگری استان داشته است

شکوه و عظمت امروز ایران مدیون خون شهدا ست/دولت نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگری استان داشته است

سرپرست استانداری ایلام:
⭕️ شکوه و عظمت امروز ایران مدیون خون شهدا ست/دولت نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگری استان داشته است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری صبح امروز شنبه ۲ اسفند ماه در دیدار محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده این بنیاد در استان، شکوه و عظمت امروز ایران را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: ایلام در ۸ سال جنگ تحمیلی رادمرادنه از ایران اسلامی دفاع کرد و با تقدیم ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز با فاصله رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در این دولت نگاه ویژه ای به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان شده است و در این مسیر دو مقوله مهم اشتغال و مسکن این عزیزان در دستورکار جدی بوده است.

دکتر نوذری در ادامه به دو تفاهم نامه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال ایثارگران در استان اشاره کرد و گفت: انشاالله با اجرای این تفاهم نامه که بین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بسته شده تا حدود زیادی مشکل مسکن و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری استان رفع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تعداد زیاد جامعه ایثارگری در استان لازم است مجوز های بیشتری برای آزمون استخدام آنان در نظر گرفته شود.

در ادامه این نشست محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از توجه ویژه سرپرست استانداری ایلام نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: بنیاد در ارتباط با دو تفاهم نامه در حوزه اشتغال و ساخت مسکن متعهد است و انشاالله با تحقیق این هدف مهم شاهد رفع مشکلات این عزیزان باشیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به پیشرفت قابل توجه در ساخت مسکن ایثارگران امیدواریم در بازه زمانی مشخص شاهد اتمام تعهدات طرفین باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است