استانداری ایلام

استاندار ایلام

بایست فرصت مشارکت بیشتر مردم استان در کار خیر ساخت زائر سرا فراهم شود

بایست فرصت مشارکت بیشتر مردم استان در کار خیر ساخت زائر سرا فراهم شود

 تاکید استاندار ایلام بر مشارکت عمومی در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس

استاندار ایلام:
⭕️ بایست فرصت مشارکت بیشتر مردم استان در کار خیر ساخت زائر سرا فراهم شود

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری چهارشنبه ۱۸ فروردین در نوزدهمین نشست هماهنگی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، اظهار داشت: ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس یک کار نیکوست که جا دارد همه شهروندان به سهم خود در این کار خیر مشارکت داشته و سهیم باشند.

وی با عنوان این مطلب که بایست فرصت مشارکت بیشتر مردم استان در کار خیر ساخت زائر سرا فراهم کرد، ادامه داد: در این زمینه لازم است به فراخور کمک های دولتی از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده کرد.

دکتر نوذری با تاکید بر اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، ابراز کرد: بایست تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان،  صنعتگران، کشاورزان و ... سرمایه داران از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند ومورد اعتماد مردم می باشند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.

وی افزود: در این زمینه ظرفیت بسیج ظرفیت بزرگی است که در همه روستاها و محلات در قالب پایگاه  مقاومت می توانند تحول بزرگی را در زمینه جلب مشارکتهای عمومی بوجود آورند.

استاندار ایلام با تاکید بر تشکیل تیم های امدادی برای کمک به ساخت و تکمیل زائر سرا گفت: باید کار را واگذار کنیم به خود مردم ، انها با انتخاب افراد مورد اعتماد خود می توانند در توسعه و تکمیل زائر سرا به ما کمک کنند.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی در توسعه طرح های منطقه ای خواستار بهره گیری از ظرفیت شرکت ها و کارگاه های صنعتی و تولیدی بزرگ استان شد و بیان کرد: باید از ظرفیت شرکت های بزرگ نیز در توسعه و تکمیل زائر سرا بهره گرفت.

وی افزود: کارگاههای تولیدی و مصالح ساختمانی پرفروش و بزرگ نیز می توانند در بخش غیر نقدی و تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساختمان به ما کمک کنند.

گفتنی است زائرسرا ایلامیان در مشهد در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و  زیربنای ۵ هزار متر مربع در ۸ طبقه ساخته می‌شود و در حال حاضر عملیات سفت  کاری در فاز اول به پایان رسیده است و تکمیل ان نیازمند اعتبارات جدید است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است