استانداری ایلام

استاندار ایلام خبر داد:

استقرار بالگرد اورژانس بطور دائم در استان به زودی

استقرار بالگرد اورژانس بطور دائم در استان به زودی

 دیدار استاندار ایلام با رئیس اورژانس کشور

استاندار ایلام خبر داد:
✅ استقرار بالگرد اورژانس بطور دائم در استان به زودی

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری صبح امروز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه با کولیوند رئیس اورژانس کشور دیدار و گفتگو كرد.

در این دیدار که با حضور کرمی معاون امور عمرانی استاندار و علیمرادی رئیس اورژانس استان برگزار شد، استاندار ایلام در ابتدا از نگاه ویژه اورژانس کشور به استان به ویژه به جهت حمایت های خوب در این شرایط کرونایی تقدیر کرد و گفت: استان ایلام به جهت ویژگی های خاص طبیعی و حادثه خیز بودن نیازمند توجه ویژه در حوزه مدیریت بحران و کنترل و مدیریت بلایای طبیعی است و در این زمینه نقش دستگاه های امداد رسان حیاتی تلقی می شود.

وی در ادامه با اشاره به صعب العبور بودن برخی مناطق استان خواستار استقرار بالگرد اورژانس بطور دائم در استان شد و گفت: همچنین لازم است پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای استان تجهیز شوند و در این زمینه نیازمند اختصاص آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به اندازه لازم هستیم.

♦️ گفتنی است در این نشست مقرر شد در آینده‌ی نزدیک بالگرد اورژانس مجدد بصورت دائم در استان مستقر گردد و همچنین ضمن تجهیز پایگاه‌های امداد جاده ای استان، در خصوص اختصاص آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به استان اقدام لازم نیز صورت گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است