استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز شورا، روز کارگر و روز معلم

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز شورا، روز کارگر و روز معلم

‍ ‍ ✍️پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز شورا، روز کارگر و روز معلم

 🔹استاندار ایلام در پیام های جداگانه ای روز تاسیس شوراهای اسلامی، روز کارگر و روز معلم و گرامیداشت مقام شهید مطهری را تبریک گفت

🔵 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام های جداگانه دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

⭕️"وَأَمْرُهُمْ شُورَي بَیْنَهُمْ"
شوراها نماد مشارکت های مردمی، تجلی اراده  ویکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) "هیچ قومی مشورت نکردند، جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند."

با تأسیس شوراهای اسلامی فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنها در تعیین سرنوشت خود و جوامع محلی عینیت یافت. و امروز این قشر پویا با وظیفه شناسی در حل مسائل و مشکلات شهر و روستا تلاش می کنند و به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولان در مسیر شکوفایی، عمران و آبادانی ایران اسلامی گام بر می دارند.

اینجانب فرا رسیدن ۹ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد شورای اسلامی شهر و روستا را به همه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم شریف استان تبریک عرض نموده و از زحمات یکایک این عزیزان در عرصه عمران و آبادانی و خدمت رسانی به جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⭕️کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه جامعه نقش مهمی در به گردش درآوردن چرخ صنعت و توسعه کشور دارند ودر سالی که بنام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده بعنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند.

امسال روز کارگر متاثر از  شیوع کرونا بوده و این قشر عزیز را در تامین هزینه های زندگی با مشکل مواجه کرده، ولی همواره این قشر عزیز با صبوری به بهبود شرایط کمک کرده اند.

اینجانب فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به این زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش و خانواده های محترمشان در استان ایلام تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیز ایلام آرزومندم.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

⭕️معلمی شغل انبیاست
سلام و درود خدا بر معلمان فداکار و سختکوش ایران اسلامی که رسالت خطیر انسان سازی را برعهده دارند و آینده یک کشور را در مسیر توسعه و بالندگی در دستان پرمهر خود متبلور می سازد.

معلمان مدافعان بی سنگر در این شرایط کرونایی مظلومانه و بی ادعا این روزهای سخت را سپری کرده و برای تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و تدریس را در هر شرایطی برای اعتلای فردای ایران عزیز تعطیل نمی کنند و از همه ابزارها و امکانات با تلاشی مضاعف درشهرها، روستاها و دل کوهها بهره می گیرند، و البته این تلاش و فداکاری ستودنی است.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت در آغاز سده جدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، روز و هفته معلم را به اساتید، مربیان، دبیران و آموزگاران و همکاران فرهنگی ام در استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزد منان توفیق هرچه بیشتر این عزیزان را در اعتلای تعلیم و تربیت این مرز و بوم مسئلت می نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است