استانداری ایلام

استاندار ایلام

گروههای جهادی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تبیین کنند.

گروههای جهادی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تبیین کنند.

استاندار ایلام

⭕️گروههای جهادی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تبیین کنند.

استاندار ایلام با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیدا های ریاست جمهوری و برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد، گفت: گروه های جهادی و نیروهای بسیجی زمینه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند که با حضور پرشور مردم جبهه استکبار مایوس و ناامید خواهد شد.
وی با عنوان این مطلب که ایلام جزو سه استان برتر از نظر مشارکت بالا در ادوار گذشته انتخابات است، یادآور شد: با مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و پرشور می توانیم بار دیگر نقشه های جبهه استکبار را نقش بر آب کنیم.

⭕️۲۰ کمیته برگزاری کنگره سه هزار شهید در ایلام فعال شد

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کنگره سه هزار شهید در آبان یا آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰ کمیته برای برگزاری این کنگره فعال شده است.
نوذری با اشاره به نقش محوری استان در دوران دفاع مقدس گفت: در این کنگره ۴۳ خدمت ارایه می شود و سعی داریم کنگره سه هزار شهید به نحوی باشکوه در این استان برگزار شود. 
وی از گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام خواست: برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این کنگره عظیم و ارایه ۴۳ خدمت به مردم بکار گیرند.

⭕️۸۵۰  گروه جهادی در سطح محلات و روستاهای استان مشغول فعالیت هستند

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) نیز در این دیدار با بیان اینکه  ۸۵۰  گروه جهادی بسیج  در سطح محلات و روستاهای استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند به تشریح اقدامات بسیج سازندگی پرداخت و گفت : تاکنون بیش از ۵۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی سپاه استان ایلام و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)و ادارات مختلف اجرا شده است.

 توجه و رسیدگی به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران است و امسال حدود ۴۰ درصد از پروژه‌های محرومیت زدایی به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اختصاص یافته است.

⭕️مرمت و ساخت۱۰۰۰ واحد مسکونی محرومین در دستور کار قرار گرفته است

سردار شاکرمی در خصوص ساخت مسکن محرومین در سالجاری اشاره کرد و گفت : در سالجاری برنامه ساخت و مرمت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام با مشارکت سپاه پاسداران ، کمیته امداد امام خمینی ره، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار قرار گرفته و به محض مشخص شدن سهم هریک از سازمانها عملیات اجرای آنها آغاز خواهد شد.
🔸این نشست بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با حضور استاندار ایلام ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و جمعی از مدیران ادارات و جمعی از جهادگران بسیجی استان برگزار شد
🗓دو شنبه  ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است