استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

روند محرمیت زدایی استان با حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شتاب می گیرد

روند محرمیت زدایی استان با حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شتاب می گیرد

استاندار ایلام در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):
✅ روند محرمیت زدایی استان با حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شتاب می گیرد

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دکتر محمد نوذری پس از دیدار با معاون اول رئیس جمهور در دومین برنامه خود با محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دیدار و گفتگو كرد.

◻️ در این دیدار که معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان و جمعی از مدیران مجموعه نیز حضور داشت استاندار ایلام بابت ارتقا و استقلال دفتر این ستاد به اداره کل در استان از مخبر دزفولی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

◻️ وی در ادامه با اشاره به محرومیت استان و ارائه خدمات توسط ارگان ها و نهادهای مختلف گفت: در این راستا می طلبد در تداوم خدمت رسانی خوب گذشته بنیاد با تزریق اعتبارات در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم استان از جمله ساخت مدرسه و مسجد و ... اهتمام بیش از پیش داشته باشد.

◻️ وی افزود: با حضور پررنگ تر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و ... روند محرمیت زدایی در استان شتاب خواهد گرفت.

◻️ دکتر نوذری در ادامه ضمن اینکه خواستار مشارکت بیشتر بنیاد در زمینه كمك به تكميل و احداث زير ساختهاي اربعين از جمله تامين آب پايدار براي زوار، احداث سايه بان، احداث موكب دائمي و ... گفت: كمك به تامين تجهيزات پزشكي بيمارستانهاي استان از جمله دستگاه آنژيوگرافي و دستگاه اكسيژن ساز در این شرایط کرونایی، كمك هزينه ازدواج و كمك خريد جهيزيه و بسته هاي معيشتي براي اقشار محروم استان و ... از دیگر مطالبات استان است که امیدواریم در این زمینه نیز مساعدت لازم صورت پذیرد.

◻️ وی در پایان از مخبر دزفولی جهت سفر به استان و بررسی مسائل و مشکلات در حوزه محرومیت زدایی دعوت به عمل آورد.

♦️ در ادامه اين نشست رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دستورات لازم در خصوص خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام صادر نمود و مقرر شد كه به زودی تعدادي از مديران ستاد از جمله رئيس بنياد بركت به استان سفر كرده و ضمن اینکه از نزديك مسائل و مشكلات مورد بررسي قرار گیرد، گزارشی از وضعیت موجود تهيه شود تا در خصوص آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

🗓 دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است