استانداری ایلام

استاندار ایلام:

رفع مشکلات واحد های تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات کم بهره و سرمایه در گردش است

رفع مشکلات واحد های تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات کم بهره و سرمایه در گردش است

 دکتر محمد نوذری با دیدار دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور رفت و ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اقتصادی استان مسایل و مشکلات این حوزه را پیگیری نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری در ادامه پیگیری های خود بعد از دیدار با معاون اول رئیس جمهور، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به دیدار دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور رفت و ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اقتصادی استان مسایل و مشکلات این حوزه را پیگیری نمود.

◽️استاندار در این دیدار با اشاره به مسائل و مشکلات تحریمی و کرونایی و اثرات آن بر اقتصاد و تولید خواستار ارایه تسهیلات ویژه در این راستا شد و گفت: از آنجا که امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، لازم است در جهت اجرایی شدن این مهم اهتمام ویژه در ارایه تسهیلات و حمایت از حوزه تولید انجام شود.

◽️ دکتر نوذری در ادامه پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید را دو مولفه مهم عملیاتی شدن شعار سال عنوان کرد و گفت: در این میان رفع مشکلات واحد های تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات کم بهره و سرمایه در گردش به طرح های صنعتی و تولیدی هست که می طلبد در این خصوص مساعدت لازم بعمل آید.

♦️در پایان این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور نسبت به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام دستورات مقتضی صادر نمود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است