استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:

راهی جز زندگی با کرونا نداریم ...

راهی جز زندگی با کرونا نداریم ...

⭕️ راهی جز زندگی با کرونا نداریم ...

استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:
🔰 تمام پارک های شهری استان ازساعت ۲۰ تا ۲۴ شب تعطیل می‌شوند/مبادی ورودی استان از چهارشنبه تا دوشنبه هفته آتی به روی خودروهای فیسبوکی مسدود می شوند.

📲 دکتر محمد نوذری امروز شنبه ۸ خرداد ماه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا نسبت به هادی نگاری کرونا هشدار داد و گفت: هر زمان که موج کرونا را پشت سر گذاشتیم و به وضعیت نسبی رسیدیم متاسفانه با بی خیالی و ساده انگاری از خطر کرونا غافل شدیم و موج بعدی شروع شد.

🔸وی در ادامه با تاکید بر این مهم که راهی جز سازگاری با کرونا و تغییر سبک زندگی نداریم گفت: این ما هستیم که در این شرایط کرونایی برای حفظ سلامتی و تداوم زندگی کماکان سختی ها را تحمل کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

🔸استاندار ایلام در ادامه بر ایجاد تمهیدات لازم برای پیشگیری از موج پنجم کرونا تاکید کرد و گفت: در این راستا ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای بومی به سایر استان ها از صبح روز چهارشنبه دوازدهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد سال جاری ممنوع است!

🔸وی با اعلام این مطلب که در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت زرد  و نارنجی ۵۰۰ هزار و شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان جریمه می شوند، اضافه کرد: همچنین لازم است مردم از تجمع شبانه در پارکها و بوستانهای شهری بپرهیزند و برای این منظور روشنایی تمام پارک ها و بوستانهای شهری استان هر شب ازساعت ۲۰ الی ۲۴ هر شب خاموش می شوند.

🔸رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات تاکید کرد و گفت: کلیه ستاد های انتخاباتی براساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا حتماباید در فضای باز  و با یک سوم ظرفیت مساحت مکان مورد نظر برنامه های خود را اجرا کنند.

🔸وی با عنوان این مطلب که برنامه های انتخاباتی نباید موجب سهل انگاری در رعایت پروتکل ها شود، اضافه کرد: با وجود اینکه در انتخابات پیش رو نیازمند شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم هستیم، اما نباید این مهم موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل های و دستور العمل های بهداشتی شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است