استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار: ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه ملی برای توسعه زیرساخت های اساسی است

استاندار: ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه ملی برای توسعه زیرساخت های اساسی است

استاندار: ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است
استاندار: ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه ملی برای توسعه زیرساخت های اساسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی بسیار، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.
وی افزود: وقوع ۵۰ عملیات بزرگ و کوچک در این استان در طول دفاع مقدس گواهی بر رشادت های ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی است که باعث شد از قافله توسعه عقب بمانیم.
استاندار ایلام تاکید کرد: جمعیت ایلام در دوران جنگ تحمیلی حدود ۲۵۰ هزار نفر بود که از این تعداد سه هزار نفر به فیض شهادت نائل و ۱۲ هزار نفر نیز به افتخار جانبازی مفتخر شده اند که از این نظر رتبه نخست کشور را در ایثارگری کسب کرده ایم. 
نوذری یادآور  شد: اختصاص ۶ درصد صادرات کشور به مرز مهران، دارا بودن هفت درصد مرز زمینی کشور،  ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی از مزیت های ایلام برای قرار گرفتن در مدار توسعه است.
وی اضافه کرد: امیدواریم این مزیت ها با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در سال های اخیر باعث شود ایلام با سرعت بیشتری در ریل توسعه پایدار قرار بگیرد.
وی بر لزوم حمایت هر چه بیشتر ریاست مجلس برای تخصیص اعتبارات ملی به استان برای تکمیل پروژه های در دست اجرا تاکید کرد.
استاندار ایلام گفت: ۱۲۶ پروژه تا پایان دولت به بهره برداری می رسد که ۸۱ پروژه عمرانی و ۴۵ طرح نیز در حوزه عمران شهری است.
نوذری میزان سرمایه گذاری برای تکمیل این پروژه ها را ۲۹ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
وی به در پیش بودن انتخابات خرداد ماه اشاره کرد و گفت: طی ۳۰ انتخابات گذشته در کشور میزان مشارکت ایلامیان همواره بیش از ۷۳ درصد بوده که از این منظر جزو استان های اول و یا دوم بوده ایم که امیدواریم در ۲۸ خردادماه شاهد حضور پرشور مردم استان با رعایت ۲ اصل امنیت و سلامت باشیم

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است