استانداری ایلام

استاندار ایلام

فرمانداران با اجرای پروتکل ها و رعایت دستورالعمل ها، امادگی لازم را برای هر شرایطی داشته باشند

فرمانداران با اجرای پروتکل ها و رعایت دستورالعمل ها، امادگی لازم را برای هر شرایطی داشته باشند


⭕️فرمانداران با اجرای پروتکل ها و رعایت دستورالعمل ها، امادگی لازم را برای هر شرایطی داشته باشند

استاندار ایلام با بیان اینکه وضعیت استان شکننده است بر حفظ سلامت مردم تاکید و خواستار نظارت دانشگاه علوم پزشکی و برخورد نیروی انتطامی با متخلفان شد.
وی گفت: فرمانداران نباید اجازه دهند عده ایسلامت مردم را به خطر انداخته و با بستن   خیابان ها مشکلات اجتماعی ایجاد کنند.
نودری با بیان اینکه واکسیناسیون ملی آماده شده ابراز داشت:  واکسن ملی از  تیرماه با تعداد زیاد انجام  و پیش بینی می شود از مهرماه مدارس باز و تزریق واکسن بر اساس سند ملی پیش برود.
وی با تاکید بر اماده باش شهرستان‌های آبدانان، مهران و ایلام در وضعیت نارنجی هستند و باید فرمانداران این شهرستان ها نظارت های خود را افزایش دهند و  پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری در این مناطق رعایت شود.
استاندار ایلام اضافه کرد: شهرستان دهلران به خاطر ارتباط با اندیمشک که در وضعیت قرمز است، وضعیت نگران کننده ای دارد که در این راستا باید محدودیت تردد ها نیز  اعمال و قرارگاه دشت عباس مجددا راه اندازی شود.
استاندار ایلام تاکید کرد: در شهرها نمی توان پارک ها را ببندیم اما از شهردار خواسته شده محدودیت روشنایی اعمال و از مردم می خواهیم خودشان بیشتر رعایت کنند.
نوذری از فرمانداران شهرستان های استان خواست: جلسات ستاد کرونا را از سر گرفته و موضوع مقابله با کرونا را با جدیت و اهتمام در دستور کار قرار دهند.

⭕️دسته گلی برای پر کردن جای خالی یک رسانه ای/ مرحوم شهبازی در بحث مقابله با کرونا اهتمام ویژه داشتند

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فوت نابهنگام سامی شهبازی فعال رسانه ای و  رییس خانه مطبوعات استان، ضمن تسلیت به اصحاب رسانه، مردم و خانواده ایشان گفت: در گذشت این فعال رسانه خبر دردناکی برای همه استان بود و همه را متاثر کرد.

دکتر نوذری گفت: رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان در تمامی جلسات ستاد کرونا حضوری موثر و فعال داشتند و  در بحث آگاه سازی مردم، تولید محتوا و  مقابله با کرونا تمام توان خود را بکار گرفتند.

گفتنی است در پایان این جلسه رییس، دبیر و  اعضای ستاد کرونا استان با قرائت فاتحه،  یاد و خاطر  مرحوم شهبازی رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان را گرامی داشتند.

🗓 | یکشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است