استانداری ایلام

استاندار ایلام:

اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان توزیع شد/ملاک در توزیع اعتبارات کار کارشناسی و ضوابط قانونی است

اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان توزیع شد/ملاک در توزیع اعتبارات کار کارشناسی و ضوابط قانونی است

استاندار ایلام:  
⚡️اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان توزیع شد/ملاک در توزیع اعتبارات کار کارشناسی و ضوابط قانونی است

⭕️استاندار ایلام گفت: اعتبارات تملک دارایی _سرمایه ای و هزینه ای استان با کار کارشناسی و ضوابط قانونی توزیع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  محمدنودری در دومین نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی های ایلام ۱۳۹ درصد افزایش داشته است: اظهار داشت: اعتبارات امسال یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان است که با کار کارشناسی و ضوابط قانونی توزیع شده است.
وی افزود: مهمترین ملاک توزیع اعتبارات امسال بحث اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکرد افزایش تولید در کشور است که ما در استان با همین پارامتر به اعتبارات نگاه کردیم.
استاندار ایلام بیان کرد: تمرکز بودجه امسال به توسعه صادرات غیرنفتی، توجه به کرونا، آثار منفی و خسارات جبران ناپذیر ان بر اقتصاد و تملک دارایی ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان است.
وی با تاکید بر برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از فرمانداران خواست اعتبارات را تکه تکه نکنند و اولویت را به پروژه های که بیشترین پیشرفت را دارند اختصاص دهند.
نودری افزود: تسهیل موانع کسب و کار، جهش تولید، توجه به معیشت مردم با اولویت تامین کالاهای اساسی، همسان سازی حقوق بازنشستگان و  افزایش حقوق شاغلین در دستگاه ها که از مطالبات آنها بود، در دولت مد نظر قر ار گرفته است.
وی اضافه کرد: پرداخت یارانه معیشتی، معافیت مالیاتی تا سقف چهار میلیون تومان در بودجه دیده شده و افزایش ۲۳۰ درصدی بودجه بهداشت و درمان با همان نگاه بحث کرونا اعتبارات خوبی به این امر اختصاص یافته است.

⭕️منابع شهرستانها، مساحت و جمعیت در توزیع اعتبارات نقش داشته اند

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توزیع عادلانه اعتبارات استان متناسب با مولفه هایی چون جمعیت، مساحت، منابع شهرستانها، گفت: اعتبارات توزیع شده شامل،  سه درصد محل نفت و گاز ۱۸۶ میلیارد تومان در  دو بخش شهرستان های محروم و نفت خیز مثل چوار ، مهران، دهلران و آبدانان، اعتبارات تملک دارایی ۱۵۸ میلیارد تومان و اعتبارات ارزش افزوده ۴۵ میلیارد تومان که مربوط به پروژه‌های ورزشی است.
استاندار ایلام  ادامه داد: اعتبارات راه روستایی ۳۸ میلیارد تومان، اعتبارات آب روستایی و عشایری ۱۷۷ میلیارد تومان، اعتبارات جرایم رانندگی ۲.۲ میلیارد تومان، توازن استانی ۲۵۱ و توازن پروژه‌های ملی هم ۲۵۱ میلیارد تومان است.
نوذری  گفت : اعتبارات مربوط به آب روستایی و راه روستایی ۲۱۰ میلیارد تومان است توزیع نشده و بزودی توزیع می شود.

⭕️تقدیر از مشارکت ۶۳/۵ درصدی مردم در انتخابات

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشارکت ۶۳.۵ درصد مردم ایلام در انتخابات از عوامل اجرایی، هیات های اصلی نظارت، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، ستاد اجرایی استان، کمیته ها، ستاد شهرستان‌ها و بخش ها، عوامل نظامی انتظامی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، مرزبانی، سربازان گمنام امام زمان، دستگاه قضایی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی برای پیگیری امور تقدیر کرد.
وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام رئیسی افزود: به رییس جمهور منتخب مردم تبریک می گویم، امیدوارم منشأ خیر و برکت برای نظام باشند و اعضای جدید شوراهای شهر و روستا نیز در پیگیری مشکلات شهری و روستایی موفق باشند.
▪️وی در پایان با گرامیداشت یاد سامی شهبازی از خبرنگاران باسابقه استان، گفت:  ایشان همواره  دغدغه های استان را در حضور مسئولان پیگیری می کرد و در جلسات حضوری فعال داشت.
🔸در پایان جلسه  کلیت اعتبارات تملک دارایی ها و سرمایه ای و اعتبارات هزینه ای استان تصویب شد

🗓 | دوشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است