استانداری ایلام

‍ فرماندار جدید مهران معارفه شد

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار جدید مهران معارفه شد

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار جدید مهران معارفه شد

‍ فرماندار جدید مهران معارفه شد

⭕️با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار جدید مهران معارفه شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران مهران اظهار داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک امانت الهی است که از فردی به فردی دیگر منتقل می شود، بنابراین انچه که مهم است این است که در طول  تصدی مسئولیت همواره امانتدار خوبی هم برای نظام و هم مردم باشیم.
وی با بیان اینکه  مدیران در نظام اسلامی، بخصوص در جمهوری اسلامی ایران که آغشته به خون مقدس شهداست  باید دارای ویژگی هایی چون صداقت، مردم داری و مشورت پذیری باشند و در پیشبرد امور همواره معتقد به خرد جمعی باشند، گفت: مدیر صادق می تواند اعتماد عمومی مردم که مهم ترین سرمایه اجتماعی است را جلب کند، و با مردم داری، روی گشاده و سعه صدر به مشکلات مردم و درخواست های آنان رسیدگی نماید.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه  از ویژگی های مهم دیگر یک مدیر، مشورت پذیری و بهره گیری از خرد جمعی است، ابراز داشت: مدیر خود محور و یک دنده راه به جایی نخواهد برد و از طرفی انسان ها کامل نیستند و در بعضی حوزه ها قطعا نیاز به مشاوره و راهنمایی اهل فن دارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کنگره عظیم اربعین و ساختار مدیریتی ویژه آن در مهران بیان کرد: سالانه میلیون ها نفر از جای جای کشور به قصد زیارت عتبات عالیات به شهرستان مهران عزیمت می نمایند که مدیریت این امر کاری بسیار سخت و دشوار است.
الیاس فتاحی با اشاره به وضعیت شهرستان مرزی مهران گفت: استان ایلام به واسطه چهارصد و سی کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق که مهران دروازه آن و پل ارتباطی توسعه روابط خارجی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری با توجه به موقعیت این شهرستان می باشد.
وی افزود: کنگره اربعین، منطقه آزاد تجاری، دسترسی به بازارهای غرب اسیا، توسعه مبادلات خارجی و غیره عواملی هستند که  مدیریت شهرستان مهران را با مهم می نمایاند، بنابراین فرماندار مهران باید به روابط سیاسی و دیپلماتیک اگاهی داشته باشد، مدیریت اقتصادی را بلد باشد، به توسعه صادرات و واردات اشراف داشته باشد و برای روابط دوجانبه دیپلماتیک برنامه داشته باشد و در نهایت برای برخی دعاوی حقوقی بر مسایل حقوق بین الملل هم اگاهی داشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی در ادامه با تقدیر از تلاشهای اسد قاسمی در مهران با معارفه آقای مجید کاکی برای وی ارزوی توفیق کرد و گفت: انتظار می رود فرماندار جدید با بهره گیری از خرد جمعی و مشورت با اهل فن و بهره گیری از تجربیات بزرگان، معتمدین و با همکاری و تعامل خوب با اعضای شورای تامین و شورای اداری، در حوزه مدیریت مبارزه با کرونا، اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان، بهبود وضعیت مرز تجاری مهران و فراهم نمودن زیر ساخت های منطقه ازاد تجاری و مدیریت کنگره عظیم اربعین تلاش وافر نماید و شهرستان را بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرقت قرار دهد.
🔸لازم به ذکر است که معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در سفر به شهرستان مهران ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا، با امام جمعه مهران دیدار و سپس در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید مهران حضور یافت.

🗓 | پنجشنبه  ۳ تیرماه ۱۴۰۰
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است