استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

نهادهای حمایتی شرایط دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان را فراهم کنند

نهادهای حمایتی شرایط دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان را فراهم کنند

‍ ‍ ⚡️معاون اقتصادی استاندار:
نهادهای حمایتی شرایط دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان را فراهم کنند

⭕️معاون اقتصادی استاندار گفت: نهادهای حمایتی شرایط دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان را فراهم کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نشست بررسی دستورالعمل تبصره ۱۸  با بیان اینکه نهادهای حمایتی استان طرح های مشاغل خانگی خود را آماده کنند تا به محض ابلاغ تسهیلات بتوانند آن را جذب کنند، اظهار داشت: سهم استان از محل این تسهیلات تا پایان تیرماه مشخص و ابلاغ می شود به همین خاطر باید طرح های مختلف با موضوع مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد و متوسط و بزرگ هم توسط دستگاه های اجرایی اقتصادی و هم نهادهای حمایتی آماده شود.
وی افزود: این اعتبار پس از ابلاغ تا پایان آذرماه مهلت دارد که جذب شود در غیر این صورت به استان‌های دیگر اختصاص می یابد.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ایرادات سال‌های قبل را دسته بندی و به مرکز اعلام کنیم تا امسال نیز در جذب این تسهیلات با مشکل مواجه نشویم.
رستمزاد اضافه کرد: خوشبختانه سال قبل تسهیلات اختصاص یافته به استان از این محل جذب شد و ایلام عملکرد مناسبی داشت،  اما ایراداتی نیز وجود داشت که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری مکرر رفع شد.
وی کمبود منابع داخلی بانک های استان را یکی از این ایرادات برشمرد و یادآور شد: پیشنهاد می شود این تسهیلات با در نظر گرفتن منابع مالی بانک های کشوری در بین استان‌ها تخصیص داده شود تا بانک های استان‌های کم برخوردار با محدودیت و مشکل مواجه نشوند.
معاون اقتصادی استاندار ایلام همچنین از اقتصاد و دارایی استان خواست ضمن ابلاغ دستورالعمل تسهیلات تبصره ۱۸ نسبت به صدور ابلاغ برای اعضای جلسه و تفویض اختیار آن اقدام کند.
رستمزاد همچنین خواستار بررسی وضعیت تسهیلات تبصره ۱۸ و دستور العمل آن در نشست شورای برنامه ریزی و اشتغال استان شد.

 🗓یک شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است