استانداری ایلام

استاندار ایلام

ریشه کنی اعتیاد در جامعه منجر به هنجار سازی اجتماعی می شود

ریشه کنی اعتیاد در جامعه منجر به هنجار سازی اجتماعی می شود

⚡️پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر 

⭕️استاندار ایلام:
ریشه کنی اعتیاد در جامعه منجر به هنجار سازی اجتماعی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
امروزه اعتیاد به مواد مخدر و روانگردانها به عنوان یک معضل جدی گریبانگیر همه جوامع بشری بوده که بر جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جوامع تاثیرگذار است. 

پرواضح است که علل و عوامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ریشه در اعتیاد به مواد مخدر دارد و ریشه کنی این هیولای خانمان سوز می تواند گامی بلند در جهت هنجار سازی اجتماعی محسوب شود.

جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب همزمان با نبرد در جبهه های غربی با دشمن متجاوز، با آگاهی کامل از اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر در مرز های شرقی نیز با سوداگران مرگ در نبرد بوده و با توجه به تعالیم والای اسلامی و انسانی که انقلاب اسلامی بر مبنای آنها پایه گذاری شده است همواره در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در دنیا بوده و در این راه بیش از ۴ هزار نفر از جوانان عزیز این مرز و بوم شهید و ۱۲ هزار نفر نیز به مقام والای جانبازی نائل آمده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگری جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان ایلام، فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشته و از مجاهدت همه دستگاه ها و نهادهای ستادی، اجرایی، نظامی، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و... عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، صمیمانه قدردانی می نمایم.

امیدواریم با همکاری و همفکری احاد مختلف جامعه، نخبگان، معتمدین و متنفذین و سازمانهای مردم نهاد و همچنین دستگاههای دولتی بتوانیم با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با اجتماعی کردن بحث مبارزه همه جانبه با مواد مخدر قدم های مثبتی در راه ریشه کن نمودن این بلای خانمان سوز برداریم.

محمد نوذری
استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است