استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

معاون استاندار ایلام گفت: به ۵۰ نانوایی تسهیلات قرص الحسنه ارزان قیمت ارائه می شود

معاون استاندار ایلام گفت: به ۵۰  نانوایی تسهیلات قرص الحسنه ارزان قیمت ارائه می شود

‍ ‍ ⚡️معاون استاندار ایلام:
به ۵۰  نانوایی تسهیلات ارزان قیمت ارائه می شود
⭕️معاون استاندار ایلام گفت: به ۵۰  نانوایی تسهیلات قرص الحسنه ارزان قیمت ارائه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد در نشست بررسی تامین برق نانوایی های ایلام اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی نانوایی ها با توجه به قطعی های مکرر برق نبود دستگاه تامین کننده برق در نانوایی ها است.
وی اضافه کرد: قطع برق علاوه بر نارضایتی متصدیان نانوایی ها و عدم تامین نان به موقع شهروندان موجب ماندگی خمیر و ایجاد مشکل تامین هزینه این واحدها نیز می شود.
وی تاکید کرد: در راستای رفع این مشکل تلاش شد تا با حمایت صندوق کارآفرینی امید استان به ۵۰ نانوایی استان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد  برای خرید ۵۰ موتور برق در مرحله اول پرداخت شود.
رستمزاد از رییس اتحادیه نانوایی های استان خواست با در نظر گرفتن تراکم، میزان و ساعت پخت، پراکندگی نانوایی ها در محلات مختلف و سایر شرایط در راستای تامین نان مورد نیاز مردم در طول روز نانوایی های دارای اولویت معرفی شوند.
وی از مدیر صندوق کار آفرینی و امید استان خواست کارشناس بانک نوع مناسب موتور، هزینه تمام شده و استقرار آن در نانوایی را رصد کند تا دیگر قطع برق منجر به تعطیلی نانوایی دریافت کننده این تسهیلات نشود.
وی همچنین از اداره کل صمت استان خواست ضمن بازرسی از نانوایی هایی که تسهیلات خرید موتور برق دریافت می کنند، در صورت عدم خرید سهمیه آرد آنها قطع  شود.

🗓 | چهار شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است