استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

پیام تبريک معاون هماهنگی امور اقتصادی استان ایلام به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

پیام تبريک معاون هماهنگی امور اقتصادی استان ایلام به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

💥پیام تبريک معاون هماهنگی امور اقتصادی استان ایلام به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام متن پیام به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم
«قسم به قلم و آنچه می نویسد»

خبرنگاران این تلاشگران عرصه دانایی و آگاهی بخشی همواره با شجاعت و غیرتی مثال زدنی در همه عرصه ها حضوری جانانه دارند تا واقعیت ها را به جامعه و جهان انعکاس دهند.
چشمان بینا و گوش های شنوا و زبان گویایی که بي ترديد بخشي از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون تلاش خستگي ناپذير خبرنگاراني است كه با نشر و پردازش صحيح، دقيق و سريع اطلاعات ، در پاسداري از دست آوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايفاي نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.
بی شک مهم ترين رسالت خبرنگاري سرعت، صحت و دقت و امانتداری در انعکاس واقعیت ها است که با نگرش دقيق و عميق خبرنگار به رخدادها و وقايع خبري، توجه به اولويت هاي جامعه با رويکرد حفظ وفاق و همدلی، انسجام و آرامش عمومي جامعه در همه شرایط پر تلاش ظاهر شده اند و در سخت ترین شرایط سیل و زلزله و جنگ و اکنون کرونا به رسالت خطیر آگاهی بخشی خود پرداخته اند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
هفدهم مرداد ماه مصادف با شهادت شهید محمود صارمی فرصتی برای قدردانی از تلاش های بی دریغ خبرنگاران عزیز است.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و‌ گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حاج سامی شهبازی رییس فقید خانه مطبوعات و حاج پژمان مهدوی، این روز را به اصحاب رسانه استان، اعضای خانه مطبوعات، بسیج رسانه، خبرنگاران خبرگزاری های استان و مجاهدت دلسوز، وجدان‌های بیدار جامعه تبریک عرض نموده و سربلند و عزت همه فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

 جهانگیر رستمزاد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام
🗓 | شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است