استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار

 پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار

استاندار ایلام: 
✔️ روز خبرنگار روز نگهبانان حقیقت در عرصه آگاهی و دانایی است. 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. 

این روز یادآور عرصه‌ ای پرمسئولیت و خطیر و فرصتی برای قدردانی از زحمات انسان هایی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقایق، پرچم آگاهی و دانایی و دانستن  را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

روز خبرنگار روز نگهبانان حقیقت در عرصه آگاهی و دانایی است و یادآور مجاهدان بی ادعایی‌ست که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند.

خبرنگارانی که در برهه های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده اند، آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

در استان ایلام نیز همواره‌ با وجود چنین انسان های آگاه و متعهدی شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه‌های سخت چون حماسه بزرگ اربعین، حوادث و رخدادهای مختلف و مجاهدات امروز آنها در مقابله با شیوع بیماری کرونا بوده‌ایم.

در اینجا لازم می دانم یاد و خاطره خبرنگاران فقید ایلامی به ویژه حاج پژمان مهدی فر و حاج سامی شهبازی که عمری در این دیار دلسوزانه و بی ادعا قلم فرسایی کردند را گرامی بدارم و بر روان پاک این مجاهدان خاموش عرصه دانایی درود بفرستم.

در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیتهای دولت در حوزه های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم. 

🗓 شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است