استانداری ایلام

‍ معاون اقتصادی استاندار ایلام:

سالن قلاویزان برای سرعت بخشی به واکسیناسیون باید تجهیز شود

سالن قلاویزان برای سرعت بخشی به واکسیناسیون باید تجهیز شود

‍ ‍ معاون اقتصادی استاندار ایلام:

سالن قلاویزان برای سرعت بخشی به واکسیناسیون باید تجهیز شود

⚡️معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار تجهیز سالن شهدای قلاویزان در مرکز استان برای سرعت بخشی به روند واکسیناسیون شد.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام به نقل از ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز شنبه در نشست قرارگاه استانی اظهار داشت: اصناف و بازاریان همواره پیشگام بوده و در شرایط خطرناک کرونا با تعطیلی صنف خود با ما همراه بوده اند اما با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی این قشر نیاز است فعالیت آنها تداوم داشته باشد ولی تنها چاره کار رعایت پروتکل ها است.
وی اضافه کرد: مسوولان ستاد کرونا به ضرر و زیان اصناف و مشکلات آنها واقف هستند و نمی توانیم مجدد تعطیلی و محدودیت را اعمال کنیم، اما نیاز است پروتکل های بهداشتی توسط همه آنها در هر صنفی رعایت شود.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، بطور حتم توسط پلیس اماکن پلمب می شوند.
رستمزاد یادآور شد: رستوران‌ها باید به صورت بیرون بر فعالیت و مصوبات گذشته این قرارگاه را رعایت کنند.
وی اضافه کرد: مصوبات قرارگاه حکم قانونی دارند و باید اجرا شود، لازم است همه در هر صنف و گروه و قشری برای حفظ سلامت خود و عموم شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به وضعیت قرمز استان برگزاری هر گونه تور سیاحتی و زیارتی ممنوع است و پایانه حمل و نقل و میراث فرهنگی باید در این خصوص پای کار باشند.
رستمزاد به ضرورت افزایش سرعت واکسیناسیون برای اقشار و گروه های سنی مختلف تاکید کرد و افزود: سالن قلاویزان باید هرچه سریعتر تا ۱۹ مرداد تجهیز شود و برای انجام واکسیناسیون گروه های مختلف فعالیت خود را شروع کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین از دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و نیروی انتظامی خواست همکاری خوبی برای تجهیز سالن قلاویزان با هم داشته باشند که هرچه سریعتر این مکان فعالیت خود را شروع کند.
رستمزاد همچنین از شهرداران خواست که در بحث آرامستان ها و محدودیت تردد در آنها پای کار باشند.
وی همچنین از فرمانداران و مدیران دستگاه های حمایتی خواست برای افزایش شمار افراد جامعه هدف به منظور تزریق واکسن بیشتر پای کار بیایند.
معاون استاندار ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، بسیج رسانه، خانه مطبوعات و صدا و سیما یاد مرحوم مهدوی فر و حاج سامی شهبازی گرامی داشت و گفت: رسانه ها همواره همراه مسوولان استان برای پیشگیری و آگاه سازی مردم از کرونا فعالانه تلاش کرده اند.
وی از فرمانداران خواست با توجه به آمار پایین برخی شهرستان‌ها از نظر واکسیناسیون فعال‌تر پای کار باشند و تمام تلاش خود را در زمینه انجام واکسیناسیون بکار گیرند و از تجربه شهرستانهای موفق استفاده کنند.
رستمزاد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن مام محرم از ائمه جمعه، هیات های مذهبی و سازمان تبلیغات درخواست می کنم که مردم را نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ترغیب کنند
🗓 | شنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است