استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استاندار:

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: نقش رسانه در همه بخش ها اساسی و اثرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: نقش رسانه در همه بخش ها اساسی و اثرگذار است.

‍ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

نقش رسانه در همه بخش ها اساسی و اثرگذار است
 - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: نقش رسانه در همه بخش ها اساسی و اثرگذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  به نقل از ایرنا، الیاس فتاحی روز یکشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در دیدار با خبرنگاران ایرنا مرکز ایلام اظهار داشت: تلاش و زحمات خبرنگاران در عرصه های سیاسی و انتخابات، توسعه و زیرساخت ها، تولید و اشتغال، مسایل اجتماعی و فرهنگی و آموزشی و فناوری بر کسب پوشیده نیست.
وی افزود: دشمنان تلاش کردند مردم در بحث انتخابات کمترین مشارکت را مردم داشته باشند اما خوشبختانه با اطلاع رسانی و فعالیت چشمگیر خبرنگاران برای ایجاد و شور و نشاط انتخاباتی مردم با ارزش های انقلاب تجدید بیعت کردند و در پای صندوق های رای حاضر شدند.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: استان ایلام با مشارکت بالای ۶۰ درصد در ردیف استان‌های برتر در مشارکت سیاسی قرار گرفت.
فتاحی اضافه کرد: این مشارکت بالا حاصل تلاش خبرنگاران بود و اکنون در بحث کرونا درگیر هستیم و نقش رسانه را می دانیم که در تمام جلسات حضور دارند و نقش بسیار ارزشمندی ایفا می کنند.
وی یادآور شد: خبرنگاران اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در بحث کرونا فعالانه پای کار هستند و انجام وظیفه می کنند.
وی افزود: نقش تاثیرگذار خبرنگاران در کرونا قابل اغماض نیست و به خوبی سعی دارند با تولید محتوا مردم را از خطر آگاه کنند و سلامت مردم را حفظ کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تبریک ۱۷ مرداد روز  خبرنگار به همه اصحاب رسانه گفت: یاد فعالان عرصه خبر که اکنون جایشان در جمع اصحاب رسانه ای استان خالی است از جمله مرحوم مهدوی فر و حاج سامی شهبازی را گرامی می‌داریم.
رییس خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام در این دیدار با اشاره به  از دست دادن همکاران خبری، گفت: ما اکنون ناباورانه جای خالی این عزیزان را در عرصه خبری مشاهده می کنیم.
معصومه امیدی اظهار داشت: از دست دادن پژمان مهدوی فر و حاج سامی شهبازی باعث شد که امسال روز خبرنگار فروغ هرساله را نداشته باشد.
وی با گرامیداشت و یاد و خاطره این فعالان عرصه رسانه، افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری نظام بوده و همواره در تلاشیم با رعایت امانتداری و صحت و دقت در اخبار عملکردها را نشان دهیم.
وی افزود: دولت پیشانی نظام است و عملکرد دولت در جهان به عنوان عملکرد نظام محسوب می شود.
امیدی گفت: ما در جایگاه اطلاع رسانی هستیم و ظرفیت و ثروتی برای دولت محسوب می شویم.
وی افزود: همه ما مشکلات را می دانیم باید به زمینه های ایجاد مشکلات و مسایل دقت کنیم و تنها دولت را مقصر قلمداد نکنیم.
وی اضافه کرد: همواره تلاش شده در کنار فضای مجازی قدرتمند که به سمت تخریب و توهین می رود رسالت خود را حفظ کرده ایم و  به سمت اخبار بدون سند نرفیتم.
🗓 | یک شنبه  ۱۷مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است