استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با اعضای شورای شهر ایلام:

مسئولیت، چیزی جز خدمت به خلق نیست/حلقه گمشده جامعه امروز ما قانون است/بزرگترین آفت امروز ما ترجیح منافع ایلی بر خرد جمعی است/ نگاه اعتدالی، مستدل و کارشناسی مبتنی بر دانش تخصصی در شورا یک ضرورت است

مسئولیت، چیزی جز خدمت به خلق نیست/حلقه گمشده جامعه امروز ما قانون است/بزرگترین آفت امروز ما ترجیح منافع ایلی بر خرد جمعی است/ نگاه اعتدالی، مستدل و کارشناسی مبتنی بر دانش تخصصی در شورا یک ضرورت است

⚡️استاندار ایلام در دیدار با اعضای شورای شهر ایلام:

مسئولیت، چیزی جز خدمت به خلق نیست/حلقه گمشده جامعه امروز ما قانون است/بزرگترین آفت امروز ما ترجیح منافع ایلی بر خرد جمعی است/ نگاه اعتدالی، مستدل و کارشناسی مبتنی بر دانش تخصصی در شورا یک ضرورت است/ در دولت تدبیر  و امید بیش از  ۷۱۴ میلیارد تومان به شهرداریهای استان تزریق شده است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ایلام که مهندس کرمی معاون عمرانی نیز حضور داشت با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا و یاران با وفایش و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به مشارکت بالای ۶۳ درصدی مردم در انتخابات اظهار داشت: آنچه در انتخابات برای ما مهم بوداجرای قانون و صیانت از آراء مردم بود که بحمدالله انجام گرفت.

🔸وی با تقدیر و تشکر از از شورای پنجم و شهردار قبل بخاطر تلاش ها و خدمات مطلوبی که در سیمای شهر ایلام بوجود امد، ابراز داشت:
نگاه اعتدالی، مستدل و کارشناسی مبتنی بر دانش تخصصی در شورا یک ضرورت است.

🔸استاندار ایلام با تاکید بر نگاه سیستمی و تخصص محور مبتنی بر تجربه و دانش، شورا را به یک شمشیر دولبه تعبیر کرد که حرکت بر مدار آن نیازمند تعادل است که گاهی تصمیمات ان منجر به یک اتفاق خوب و گاهی هم شاید منجر به ایجاد چالشی بزرگ گردد، لذا ضرورت دارد اعضا جدید با وحدت و همدلی در امور، زمینه رویکردی کارامد که هم رضای خدا و هم رضای خلق را در پی داشته باشد را در جامعه شهری ایلام فراهم آورند.

🔸وی با بیان اینکه بزرگترین آفت امروز ما ترجیح منافع ایلی بر خرد جمعی است، ابراز داشت: ساختار سنتی جامعه، بافت قبیله ای  و رفتارهای ایلی و طایفه‌ای برخی بازیگران سیاسی باعث شده که کارکرد احزاب کمتر دیده شود و عملا کار سیاسی ابتر بماند که این یک آفت است. 

🔸محمد نوذری مردم ایلام را مردمی مهمان نواز، بزرگ و صادق دانست و گفت: در انجا که منافع ایلی بر منافع جمعی تعارض پیدا می کند و سیاست قربانی می شود، مردم و گروههای سیاسی با هدف توسعه محوری  و پیشرفت از تضاد منافع جلوگیری نمایند و با زعامت نخبگان، دیگران را به پرهیز از این مسائل تشویق و  زمینه حل اختلافات در جامعه را فراهم آورند.
 
🔸وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حلقه گمشده جامعه امروز ما قانون است، گفت: قانون ملاک کار و عمل است، حتی قانون بد از بی قانونی بهتر است، همه مسایل و مشکلات جامعه در یک کلمه خلاصه می شود و انهم قانون است که باید در همه روابط، رفتارها، عکس العمل ها و .. ملاک عمل و معیار سنجش قرار گیرد.

🔸 استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مصوبات شورا که چهارچوبه اساسی برای کار شهرداری است باید مبتنی بر قانون و بر پایه نگاه سیستمی استوار باشد به گونه ای که هم ابعادفرهنگی، اجتماعی و.. در نظر گرفته شود و هم چالش های احتمالی را پیش بینی نماید، به هر میزان در چهارچوبه قانون، ضوابط و با رعایت پیوست ها نگارش شود به همان میزان کارایی خواهند داشت.

 🔸وی با اشاره به اینکه مسئولیت، چیزی جز خدمت به خلق نیست، گفت: به رغم چالش ها، موانع و مشکلات پیش روی دولت در طول هشت سال گذشته، بیش از ۷۱۴ میلیارد تومان به شهرداریهای استان تزریق شده که مبلغ ۴۵۷میلیارد تومان آن در دولت دوازدهم بوده است و در مجموع  بیش از ۱۴۷ میلیارد این اعتبارات به شهرداری ایلام اختصاص داده شده که در توع خود بی نظیر بوده و خدمات مطلوبی هم برای شهروندان ارایه گردیده است. 

🔸نودری با تاکید بر نگاه توسعه محور و بهره گیری تلفیقی از دانش، تجربه و انرژی جوانی و با پرهیز از حواشی ابراز امیدواری کردکه شورای ششم منشا خدماتی مفید برای شهروندان و باقیات و صالحاتی برای خودشان باشد.
🔹وی در پایان خواستار توسعه المانهای شهری، ساماندهی ورودی و خروجی های شهر و تغییر چشم انداز انها، ایجاد پارکینگ در مرکز شهر، ایجاد پارک بانوان، توسعه فصای سبز در شهر، راه اندازی مرکز پایش تصویری به منطور مدیریت به موقع اتفاقات و کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه طرح جامع و تفصیلی شهر ایلام و توجه به حاشیه نشینی و رفع معظلات، و نیز بهره گیری از دانش و تجارب شهرداران موفق کشور در استان شد.

🗓 | دوشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است